• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
1

ولایت مداری بی چون و چرای ملت چشم فتنه ها را همیشه کور کرده است

  • کد خبر : 39438
  • 06 دی 1398 - 13:24
ولایت مداری بی چون و چرای ملت چشم فتنه ها را همیشه کور کرده است

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه در ایجاد تمامی فتنه ها فرماندهی خارج از کشور بود و عواملش اوباش و خواص بی بصیرت بودند، گفت: ولایت مداری بی چون و جرای ملت آنچه چیزی بود که چشم فتنه ها را تاکنون کور کرده است. به گزارش عصر همدان؛ سرهنگ مرتضی سیاهوشی در سخنرانی پیش […]

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه در ایجاد تمامی فتنه ها فرماندهی خارج از کشور بود و عواملش اوباش و خواص بی بصیرت بودند، گفت: ولایت مداری بی چون و جرای ملت آنچه چیزی بود که چشم فتنه ها را تاکنون کور کرده است.

به گزارش عصر همدان؛ سرهنگ مرتضی سیاهوشی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ششم آذر ماه در تویسرکان با گرامیداشت هفته بصیرت و حماسه عظیم ۹ دی سال ۸۸، گفت: از فتنه به نام امتحان یاد می کنند، چه بسا بزرگانی بودند که در طول تاریخ از فتنه ها و امتحان سربلند بیرون نیامدند.
وی اظهار کرد: در طول این ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز فتنه های بسیاری از سوی فریب خوردگان داخلی با هدایت استکبار جهانی در کشور روی داد که در همگی این فتنه ها مردم ولایتمدار ایران اسلامی سربلند بیرون آمدند.
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: در فتنه ۸۸ به بهانه تقلب در انتخابات هشت ماه کشور درگیر شد و همگان متوجه شدند که مدیریت بحران در این گونه فتنه ها سخت تر از مدیریت جنگ سخت است.
سیاهوشی تصریح کرد: در آن فتنه ۱۳ نفر از سفارت های کشورهای دیگر دستگیر شدند و چه خسارات بسیاری آن روزها بر کشور وارد شد.
وی عنوان کرد: امروز همچنان سران فتنه بعد از چندین سال هنوز از فتنه به پا شده ۸۸ ابراز پشیمانی نکرده اند و از ملت شریف ایران اسلامی عذر خواهی نمی کنند.
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان ادامه داد: از دیگر فتنه های دشمنان سوریه سازی ایران بود که به نتیجه نرسیدند.
سیاهوشی همچنین به فتنه آبان سال جاری به بهانه گرانی بنزین اشاره کرد و گفت: دشمن می خواست که نوع جنگ داخلی از عراق و سوریه به ایران کشانده شود.
وی اظهار کرد: مردم گلایه مند هستند و صفشان از آشوب گران جداست، کشته سازی کار این مردم نیست چرا که ملت هیچ گاه نابودی هم وطن و اموال عمومی را نمی خواهد.
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان ادامه داد: در ایجاد تمامی این فتنه ها فرماندهی بر عهده دشمنان خارجی بود و اما نباید از نقش خواص بی بصیرت داخلی و همراهی اوباش غافل شد.
سرهنگ سیاهوشی عنوان کرد: اما خوشبختانه آنچه که چشم فتنه ها و دشمنان را کور کرده پیروی بی چون و چرای ملت از ولایت و حضور همیشگی آنان در صحنه است.

انتهای پیام/ ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=39438
  • دیدگاه‌ها برای ولایت مداری بی چون و چرای ملت چشم فتنه ها را همیشه کور کرده است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.