• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
4
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان بهداشت و درمان:

وقتی جان مردم در خطر است بی‌ محابا ورود کنید

  • کد خبر : 206040
  • 09 آذر 1402 - 19:47
وقتی جان مردم در خطر است بی‌ محابا ورود کنید
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با خواهش و التماس هیچ‌کس توجهی به نکات پزشکی نمی‌کند، گفت: وقتی نان با آرد سفید جان مردم را به خطر می‌اندازد پس بی‌ محابا ورود کنید و بیانیه بدهید تا مردم نان سبوس‌دار مصرف کنند. حاجی‌بابایی با تاکید براینکه پزشکان در شرایطی که جان مردم در خطر است باید بی‌محابا ورود کنند عنوان کرد: با خواهش و التماس هیچ‌کس توجهی به نکات پزشکی نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه سلامت پایگاه خبری و تحلیلی«عصر همدان» پیش از ظهر امروز سومین مجمع سلامت استان همدان در دانشگاه علوم‌پزشکی همدان برگزار شد.

حمیدرضا حاجی‌بابایی در این مراسم با بیان اینکه امنیت و سلامت نعمات بسیار تأثیرگذاری هستند که خداوند به انسان داده است، گفت: تا زمانی که انسان این نعمات را دارد احساس بدی به او دست نمی‌دهد اما به محض اینکه یکی از آنها مشکل پیدا کرد سیستم زندگی فرد را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه موضوع سلامت در طول ۴۴ سال گذشته از مهمترین موضوعات کشور ما بوده است، افزود: به هیچ وجه ارقام و اعداد در مقایسه امکان پذیر نیست که از کجا به کجا رسیده‌ایم؟

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بیمارستان همدان قبل از انقلاب اسلامی و در سال‌های اول انقلاب در حد یک کلینیک بود با تعداد محدودی پزشک خارجی اما امروز در همدان بیش از ۵۰۰ دانشجوی خارجی وجود دارد که در حوزه پزشکی مشغول به تحصیل هستند.

حاجی‌بابایی با تاکید بر اینکه البته در برخی قسمت‌ها همچنان مشکلاتی وجود دارد، گفت: در بحث بیمه هنوز نتوانسته‌ایم در تراز جمهوری اسلامی ایران حرف بزنیم.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری هیچ‌کس نباید دردی اضافه‌ بَر درد بیماری، بخاطر بی‌پولی داشته باشد‌.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: موضوع بیمه در چندین سال با سرعت پیشرفت کرده است اما هنوز قابل قبول نیست.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه در خصوص تغذیه و امنیت غذایی می‌شود اقدامات موثری داشت، تصریح کرد: در کشور ما چرا باید نانوایی‌ها نون کامل نپزند؟

وی خاطرنشان کرد: امسال ۱۵۰ همت یارانه گندم داده‌ایم و در مقابل نیز همینقدر یارانه دارو می‌دهیم؛ ۳۰۰ هزار میلیارد تومان پول خرج می‌کنیم که مردم از نانی مصرف کنند که به گفته متخصصان از سلامت کافی برخوردار نیست و موجب بیماری و سرطان گوارشی می‌شود؟

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان حوزه بهداشت و درمان گفت: اعلام کنید و بیانیه دهید که نان با آرد سفید جان مردم را به خطر می‌اندازد و باید نام سبوس‌دار مصرف کنند.

حاجی‌بابایی با تاکید براینکه پزشکان در شرایطی که جان مردم در خطر است باید بی‌محابا ورود کنند، عنوان کرد: با خواهش و التماس هیچ‌کس توجهی به نکات پزشکی نمی‌کند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه موضوع ترافیک در استان همدان مصیبت‌هایی زیادی ایجاد کرده است، افزود: بعداز پنج سال متخصصینی که اول نظر میدادند قطار شهری در همدان چاره‌ساز نیست اما بالاخره به این نتیجه رسیدند که ترافیک همدان با تراموا حل می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایجاد قطار شهری در همدان سه سال قبل در مجلس مصوب شد، آن زمان هنوز در تهران کلنگ قطار شهری زده نشده بود که ما گفتیم در همدان ایجاد شود اما عده‌ای جلوی این کار را گرفتند.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه طبق طرح مسیر قطار شهری در همدان از پلیس‌راه کرمانشاه تا باغ بهشت و از چراغ قرمز همدان تا پلیس راه تهران خواهد بود، گفت: با همت استاندار مصوب شد تا قطار شهری در همدان تأسیس شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زندگی خوب، بیمه خوب، سلامت و غذای خوب همه از بدهکاری حاکمیت به مردم است همانطور که مهمترین نقطه قوت مردم نسبت به حاکمیت حضور در انتخابات‌ها و دیگر صحنه‌هایی است که به حاکمیت قدرت می‌بخشد.

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=206040
  • دیدگاه‌ها برای وقتی جان مردم در خطر است بی‌ محابا ورود کنید بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.