• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
0

وضعیت مسکن و افزایش اجاره بهاء در همدان سرسام آور است/ شهرک سازی ادامه پیدا کند

  • کد خبر : 70686
  • 22 خرداد 1399 - 14:55
وضعیت مسکن و افزایش اجاره بهاء در همدان سرسام آور است/ شهرک سازی ادامه پیدا کند

حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه ما امروز شاهد رشد سرسام آور مسکن در همدان هستیم  گفت: زمین به متری ۵۰ تا ۶۰ میلیون رسیده و طرح جامع شهر همدان مراحل پایانی را طی می کند که باید زودتر ارائه شود. به گزارش عصر همدان؛ حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی […]

حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه ما امروز شاهد رشد سرسام آور مسکن در همدان هستیم  گفت: زمین به متری ۵۰ تا ۶۰ میلیون رسیده و طرح جامع شهر همدان مراحل پایانی را طی می کند که باید زودتر ارائه شود.

به گزارش عصر همدان؛ حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در اختتامیه پنجمین دوره المپیاد ورزشی گفت: باید ورزش محلات را بیشتر دریابیم و در کشور از استانهای پیشرو در زیر ساخت های ورزشی هستیم.

وی ادامه داد: در چند ماه اخیر چند استخر افتتاح شده و در محلات زمین چمن هایی به وجود آمده که شرایط را باید مهیاتر کنیم و در تمام روستاهای بزرگ در حال احداث سالن های ورزشی استاندارد هستیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه ما امروز شاهد رشد سرسام آور مسکن در همدان هستیم  افزود: زمین به متری ۵۰ تا ۶۰ میلیون رسیده و طرح جامع شهر همدان مراحل پایانی را طی می کند که باید زودتر ارائه شود.

وی عنوان کرد: باید مناطق مرغوب گوناگون ایجاد کنیم همدان فقط یک کمربند خاص نیست که فقط بوعلی و باباطاهر باشد و بقیه ام بادا باد.

حاجی بابایی با تاکید بر ادامه یافتن شهرک سازی در همدان گفت:باید طرح جامع شهر پیاده و همه جای شهر برای سکونت مرغوب شود به عنوان مثال اگر در یک نقطه شهر یک پارک ۸۰ هکتاری ایجاد شود مرغوبیت را منتقل کردیم و خانه سازی در آن منطقه افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه  ۴۵ درصد مردم همدان در شهر ساکن هستند افزود:  نمیشود گوشه ای  از شهر را آبیاری کنیم و بقیه خشک باشد باید در تمام شهر باران ببارد .

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید به اینکه گستردگی شهر  همدان باید تا پلیس راه ادامه پیدا کند و بزرگ شود افزود: ما باید برای ۵۰ سال اینده همدان برنامه ریزی کنیم این شهر روی ریل شهر سازی نیست

وی تاکید کرد: ده سال دیگر جمعیت همدان روی میلیون می رود که برای مدیریت این جمعیت یا باید برنامه ریزی کنیم یا برایمان برنامه ریزی می کنند .

حاجی بابایی با بیان اینکه  ۶۰۰۰ خانواده در شهر همدان شناسنامه خانه ندارند و بدون مجوز ساختند  افزود: در همدان مشکل اجرا نداریم بلکه مشکل فرهنگی وجود دارد.

وی تاکید کرد: این شهر باید پایتخت تاریخ و تمدن باشد نرخ مسکن جزو سه استان اول کشور هستیم ما برای همه نقاط شهر همدان در مجلس قانون وضع کردیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه باید مزایای کلانشهر را به مردم  همدان بدهیم  افزود: کلان شهر را کسی ایجاد نمی کند بلکه خودش درست می شود فقط باید کلانشهر را مدیریت کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=70686
  • دیدگاه‌ها برای وضعیت مسکن و افزایش اجاره بهاء در همدان سرسام آور است/ شهرک سازی ادامه پیدا کند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.