• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
4

وصل شدن آب دو روستای گنبله و باباپیرعلی در کوتاه ترین زمان/مشکل آبی روستای اشترمل به زودی حل می شود+تصاویر

  • کد خبر : 142042
  • 29 دی 1400 - 8:46
وصل شدن آب دو روستای گنبله و باباپیرعلی در کوتاه ترین زمان/مشکل آبی روستای اشترمل به زودی حل می شود+تصاویر

با تلاش های شبانه روزی آبفای تویسرکان در روزهای سرد هفته جاری، آب دو روستای گنبله و باباپیرعلی وصل شد و مشکل تأمین آب روستای اشترمل نیز به زودی برطرف می شود. به گزارش خبرنگار عصرهمدان؛ حسین افشاری فرماندار جدید تویسرکان از دغدغه مندی خود برای رفع مشکلات آب شرب در سه روستای شهرستان خبر […]

با تلاش های شبانه روزی آبفای تویسرکان در روزهای سرد هفته جاری، آب دو روستای گنبله و باباپیرعلی وصل شد و مشکل تأمین آب روستای اشترمل نیز به زودی برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار عصرهمدان؛ حسین افشاری فرماندار جدید تویسرکان از دغدغه مندی خود برای رفع مشکلات آب شرب در سه روستای شهرستان خبر داد و گفته که برای حل این مشکلات با اداره مربوطه صحبت هایی شد و خوشبختانه در کوتاه ترین زمان آب دو روستای گنبله و باباپیرعلی وصل و به زودی مشکل آبی روستای اشترمل نیز برطرف می شود.

در این باره «مجید یاراحمدی» مدیرامور آبفای تویسرکان در گفتگو با خبرنگار ما نیز گفت: حوالی ساعت ۱۳ بعدازظهر دوشنبه هفته جاری به ما اطلاع دادند که کابل مورد نیاز برای تأمیل آب شرب روستای گنبله به سرقت رفته است.

وی اظهار کرد: با وجود بارش برف و در آن سرما کابل مورد نیاز را تهیه و اکیپ اداره آبفای شهرستان را راهی گنبله کردیم، بالاخره ۶ ساعت بعد یعنی حوالی ساعت ۱۹ همان روز مشکل پیش آمده برای آب روستا برطرف شد.

مدیرامور آبفای تویسرکان همچنین درباره قطعی آب روستای باباپیرعلی عنوان کرد: در این روستا چاهی با مشارکت مردم حفاری شده است و اداره آبفای شهرستان؛ تهیه کابل، لوله و تجهیزات دیگر را وعده داده بود، چند روز پیش پمپ آب تهیه و نصب شده بر روی چاه سوخت.

یاراحمدی تصریح کرد: با این وجود اوایل هفته پمپ دیگری به قیمت ۳۰ میلیون تومان خریداری و نصب کردیم که خدا رو شکر مشکل آنان حل شد.

وی با اشاره به بارش برف در روزهای اخیر ادامه داد: در این شرایط سخت کاری و در سرما، روز دوشنبه هفته جاری نیروهای ما برای رفع مشکل آب اشتران راهی روستا شدند که به زودی مشکل آبی آن روستا برطرف می شود.

مدیرامور آبفای تویسرکان همچنین گفت: برای مجتمع اشترمل در مسیرهای صعب العبور ۱۵ روزی می شود که نیروهای ما مشغول فعالیت هستند و نزدیک به سه کیلومتر تاکنون لوله کشی انجام شده وامیدواریم در یکی دو روز آینده مشکل آب این روستا نیز حل شود.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=142042
  • دیدگاه‌ها برای وصل شدن آب دو روستای گنبله و باباپیرعلی در کوتاه ترین زمان/مشکل آبی روستای اشترمل به زودی حل می شود+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.