• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
1
کارشناس هواشناسی استان همدان خبرداد:

وزش باد شدید از فردا در همدان

  • کد خبر : 212522
  • 15 اسفند 1402 - 12:22
وزش باد شدید از فردا در همدان
کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: از فردا افزایش سرعت باد و وزش باد نسبتا شدیدی در ساعاتی از بعدازظهر و در اکثر نقاط استان به ویژه نقاط شمالی استان داریم.

روح‌الله زاهدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت اخیر شاهد بارش باران و برف در اکثر از نقاط استان همدان بودیم، گفت: بیشترین میزان بارش از ایستگاه سرکان تویسرکان به میزان ۱۵ میلی‌متر گزارش شد.

وی افزود: در شهر همدان نیز دو میلی‌متر باران گزارش شد.

زاهدی خاطرنشان کرد: بارش‌ها تا بعدازظهر امروز به صورت خفیف و پراکنده برف و باران ادامه دارد.

این کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه از بعدازظهر امروز به تدریج از مناطق غربی شاهد خروج ابرها و کاهش بارندگی در استان همدان هستیم، تصریح کرد: فردا آسمان استان صاف تا قسمتی ابری است.

وی با اشاره به اینکه فردا برخی نقاط استان شاهد مه‌آلودگی خواهیم بود، عنوان کرد: با فعالیت سامانه بارشی ضعیف دیگری از روز پنجشنه تا اواسط هفته آینده شاهد بارش‌های خفیفی در برخی ساعات در اکثر نقاط استان هستیم.

زاهدی عنوان کرد: از فردا افزایش سرعت باد و وزش باد نسبتا شدیدی در ساعاتی از بعدازظهر در اکثر نقاط استان به ویژه نقاط شمالی استان داریم.

این کارشناس هواشناسی استان همدان با اشاره به وضعیت دمای هوا خاطرنشان کرد: با توجه به خروج ابرها از آسمان استان، امشب دمای کمینه دو تا چهار درجه کاهش می‌یابد اما بیشنه دما از فردا روندی افزایشی دارد.

وی در پایان با بیان اینکه دمای هوا در همدان در ۲۴ ساعت گذشته بین پنج و منفی یک درجه گزارش شد، گفت: دمای بیشینه از شهرستان اسدآباد، شهرستان بهار و شهرستان فامنین با هفت درجه سلسیوس و کمینه دما از شهرستان رزن و گل‌تپه با منفی دو درجه سلسیوس گزارش شد.

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=212522
  • دیدگاه‌ها برای وزش باد شدید از فردا در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.