• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

وزارت امور خارجه در پذیرش سفرا دقت بیشتری کند 

  • کد خبر : 64425
  • 19 اردیبهشت 1399 - 12:25
وزارت امور خارجه در پذیرش سفرا دقت بیشتری کند 

کیومرث سرمدی با اشاره به اینکه وزارت امور خارجه در پذیرش سفرا نقش اولیه و مهم را دارد، گفت: باید در زمینه پذیرش آنان دقت بیشتری شود. کیومرث سرمدی، منتخب مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص جاسوس بودن سفیر آلمان در ایران، اظهار کرد: در بحث توطئه […]

کیومرث سرمدی با اشاره به اینکه وزارت امور خارجه در پذیرش سفرا نقش اولیه و مهم را دارد، گفت: باید در زمینه پذیرش آنان دقت بیشتری شود.

کیومرث سرمدی، منتخب مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص جاسوس بودن سفیر آلمان در ایران، اظهار کرد: در بحث توطئه استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی از ترفندهای مختلف استفاده شده که یکی از این ترفندها مسئله نفوذ است.

وی گفت: نفوذ در لایه های انقلاب اسلامی چه در قالب اتباع بیگانه و چه دیپلمات یا سفرایی کشورهای اروپایی و انگلیس باشند را در اغتشاشات کشور دیده ایم.

سرمدی با تأکید بر اینکه مقامات کشور به خصوص وزارت امور خارجه ارتباط مستقیم با پذیرش سفرای کشورهای غربی دارند، افزود: باید با رصد سوابق سفرا و دقت بیشتر، این امور پیگیری و بررسی شود.

وی یادآور شد: در این زمینه وزارت اطلاعات نیز باید ورود کند و با دقت بیشتری در بررسی سوابق سفرا، اجازه فعالیت به آنهایی که مشکلات متعدد دارند، داده نشود.

انتهای پیام /ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=64425
  • دیدگاه‌ها برای وزارت امور خارجه در پذیرش سفرا دقت بیشتری کند  بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.