• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3

ورزشگاه شهید سلیمانیان نهاوند چمن مصنوعی می شود/ خرید و تحویل ۲ هزار متر چمن

  • کد خبر : 172408
  • 19 آذر 1401 - 10:39
ورزشگاه شهید سلیمانیان نهاوند چمن مصنوعی می شود/ خرید و تحویل ۲ هزار متر چمن

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: ۲ هزار متر چمن مصنوعی توسط دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان برای احداث چمن مصنوعی در استادیوم فوتبال شهید فرزاد سلیمانیان نهاوند خریداری و تحویل شهرستان شد. سلیمان جوانمردی در گفتگو با عصر همدان؛ گفت: از محل اعتبارات استانی سال گذشته مبلغ ۵۷۰ میلیون تومان […]

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: ۲ هزار متر چمن مصنوعی توسط دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان برای احداث چمن مصنوعی در استادیوم فوتبال شهید فرزاد سلیمانیان نهاوند خریداری و تحویل شهرستان شد.

سلیمان جوانمردی در گفتگو با عصر همدان؛ گفت: از محل اعتبارات استانی سال گذشته مبلغ ۵۷۰ میلیون تومان برای پروژه احداث چمن مصنوعی زمین فوتبال استادیوم شهید فرزاد سلیمانیان نهاوند تخصیص یافته است.

وی اظهار داشت: در همین راستا توسط دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ۲ هزار متر چمن مصنوعی خریداری و تحویل اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه در سال جاری نیز مبلغ یک میلیارد تومان برای این پروژه تصویب شده بیان کرد: با تخصیص این اعتبار بخش عمده ای دیگر از چمن مصنوعی خریداری خواهد شد که با خرید کل چمن مصنوعی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

جوانمردی افزود: حدود سی سال است که از کاشت قبلی چمن فوتبال استادیوم شهید سلیمانیان نهاوند می گذرد و هم اکنون این زمین تبدیل به زمین خاکی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به مطالبه ورزشکاران و جوانان، این پروژه در اولویت پروژه های عمرانی اداره ورزش و جوانان شهرستان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: امیدواریم که با حمایت و مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان استان، نماینده و فرماندار شهرستان نهاوند شاهد تامین و تخصیص اعتبار این پروژه به عنوان یکی از مطالبات علاقمندان به فوتبال و جوانان نهاوندی باشیم.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=172408
  • دیدگاه‌ها برای ورزشگاه شهید سلیمانیان نهاوند چمن مصنوعی می شود/ خرید و تحویل ۲ هزار متر چمن بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.