• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
1

وجود ۱۰۰ هزار ماسک در تویسرکان/اداره صمت ماسک ارزان در اختیار مردم قرار می دهد

  • کد خبر : 88633
  • 24 مهر 1399 - 8:04
وجود ۱۰۰ هزار ماسک در تویسرکان/اداره صمت ماسک ارزان در اختیار مردم قرار می دهد

روانبخش نورعلیئی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۰ هزار ماسک در شهرستان تویسرکان موجود است، گفت: با برپایی سه چادر با کمک جمعیت هلال احمر، ماسک ارزان و مواد ضدعفونی کننده به راحتی در دسترس مردم قرار دارد. به گزارش خبرنگار عصر همدان، این روزها با توجه به شیوع باورنکردنی ویروس کرونا کارشناسان حوزه […]

روانبخش نورعلیئی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۰ هزار ماسک در شهرستان تویسرکان موجود است، گفت: با برپایی سه چادر با کمک جمعیت هلال احمر، ماسک ارزان و مواد ضدعفونی کننده به راحتی در دسترس مردم قرار دارد.

به گزارش خبرنگار عصر همدان، این روزها با توجه به شیوع باورنکردنی ویروس کرونا کارشناسان حوزه بهداشت و درمان بیش از همیشه بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی تأکید دارند. استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، فاصله ای بین یک تا دو متر از جمله این موارد است که بارها بر رعایت آن تأکید شده که می تواند تا حد قابل توجهی از انتقال این ویروس منحوس در جامعه جلوگیری کند.

از این رو شاهد فعالیت های مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت تویسرکان به همراه جمعیت هلال احمر برای ارائه و عرضه ماسک های ارزان قیمت و مواد ضدعفونی کننده در این شهرستان هستیم.

در این باره روانبخش نورعلیئی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تویسرکان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در چند ماه گذشته نزدیک به ۲۰۰ هزار عدد ماسک در شهرستان موجود بود که بخش قابل توجهی از آن برای فروش به قیمت مناسب روانه بازار شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۰ هزار عدد ماسک در تویسرکان موجود است، اعلام کرد: این ماسک ها با همکاری جمعیت هلال احمر تویسرکان و با برپایی سه چادر در سطح شهر به قیمت مناسب یعنی هر عدد یک هزار و ۳۰۰ تومان به دست همشهریان می رسد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تویسرکان عنوان کرد: همزمان با عرضه ماسک در این چادرها به عموم مردم، موادضدعفونی کننده همچون ژل و الکل هم عرضه می شود.

نورعلیئی در ادامه از فعالیت دو کارگاه تولید ماسک در تویسرکان خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه در تهیه و تولید ماسک مشکلی نداریم و به دنبال آن هستیم تا قیمت تمام شده هر عدد ماسک را کاهش دهیم و بتوانیم با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه ارزان تر به دست مردم برسانیم.

به گزارش عصر همدان، شهرستان تویسرکان چند ماهی می شود که در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد.

مسافرت های مختلف چه برون استانی و چه درون استانی و عدم استفاده از ماسک و رعایت نکردن دیگر شیوه نامه های بهداشتی، همه بر این وضعیت تأثیر گذار است.

بنابراین عرضه ماسک به قیمت مناسب تا حدودی می تواند کمی از دغدغه های این حوزه را برطرف کند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=88633
  • دیدگاه‌ها برای وجود ۱۰۰ هزار ماسک در تویسرکان/اداره صمت ماسک ارزان در اختیار مردم قرار می دهد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.