• امروز : پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
3

واقعه غدیر در ملایر بازسازی می‌شود

  • کد خبر : 121110
  • 23 تیر 1400 - 8:32
واقعه غدیر در ملایر بازسازی می‌شود

حسین فارسی گفت: با حمایت ستاد مردمی غدیر استان همدان بازسازی واقعه غدیر در ملایر برگزار می‌شود. به گزارش عصرهمدان؛ حسین فارسی، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ملایر در جلسه ستاد بزرگداشت غدیر در این شهرستان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای برگزاری مراسم ایام ماه دی الحجه در ملایر اظهار کرد: تمامی ظرفیت‌های شهرستان […]

حسین فارسی گفت: با حمایت ستاد مردمی غدیر استان همدان بازسازی واقعه غدیر در ملایر برگزار می‌شود.

به گزارش عصرهمدان؛ حسین فارسی، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ملایر در جلسه ستاد بزرگداشت غدیر در این شهرستان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای برگزاری مراسم ایام ماه دی الحجه در ملایر اظهار کرد: تمامی ظرفیت‌های شهرستان برای بزرگداشت غدیر به‌کارگیری شود.

وی افزود: اهمیت غدیر بر کسی پوشیده نیست و دستگاه‌های اجرایی، نهادها و خیرین باید به‌صورت اعتقادی برای بزرگداشت این مناسبت مهم پای‌کار باشند.

فارسی بابیان اینکه واقعه غدیر در ملایر بازسازی می‌شود تصریح کرد: با حمایت ستاد مردمی غدیر استان همدان این برنامه در شهرستان ملایر اجرایی می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ملایر گفت: : تمامی امکانات و زیرساخت‌های لازم برای ساخت این مجموعه باهدف آشنایی و معرفی واقعه غدیر به نسل جوان و امروزی مهیا و در سطح روستاها نیز مراسم‌های بزرگداشت غدیر برگزار شود.

وی به اهمیت جایگاه غیر اشاره کرد و افزود: واقعه غدیر دارای اهمیت بالایی است که حقایق آن باید برای جامعه و بخصوص قشر جوان باید تبیین شود.

فارسی گفت: در طول برگزاری مراسم‌های بزرگداشت غدیر و بازسازی واقعه غدیر، باید تمامی دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی به‌طور کامل رعایت شود و هیچ کوتاهی در این زمینه پذیرفته نیست.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=121110
  • دیدگاه‌ها برای واقعه غدیر در ملایر بازسازی می‌شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.