• امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
3
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان:

هیچ کارگر اتباع خارجی در پروژه شهرک پرواز کار نمی‌کند

  • کد خبر : 206875
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۳۴
هیچ کارگر اتباع خارجی در پروژه شهرک پرواز کار نمی‌کند
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان گفت: عملیات اجرایی 3500 واحد از پروژه شهرک پرواز آغاز شده و در حال حاضر این پروژه 1000 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده که همگی بومی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ مسعود رضایی روز دوشنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران از شهرک تازه تاسیس پرواز گفت: پروژه ۱۲۰ واحدی ۹۵ درصد و ۶۹۰ واحدی شهرک بهشتی همدان ۶۰ درصد پیشرفت دارد و در نخستین مناسبت ملی، کلید این واحدها به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

وی عنوان کرد: فرآیند کار ساخت و ساز پروژه‌های عمرانی در کشور روال خاص خود را دارد و بر اساس هدفگذاری صورت گرفته تلاش داریم واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در طول ۲ سال ساخته شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان گفت: عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن به خاطر داشتن معارض برای اراضی ۶۸۰ هکتاری منطقه شورین، در همدان با تاخیر آغاز شد اما در طول ۶ ماه گذشته سرعت کار بسیار پر شتاب بوده است.

وی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های خدمات رسان در طراحی این شهرک مشارکت کرده‌اند، ادامه داد: برای نخستین بار در استان اجرای شبکه برق‌رسانی این طرح به صورت زمینی طراحی شده است که نمای شهرک را زیبا می‌کند.

رضایی افزود: مجموعه مساحت پروژه شهرک پرواز با کاربری مسکونی و تجارب ۱۲۵ هکتار است که در آن هشت منطقه شهری در قالب ۶۴ بلوک و ۶۴۰ زیر بلوک است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان گفت: هیچ کارگر اتباع خارجی در پروژه کار نمی‌کند و تمام تلاش ما استفاده از نیروهای بومی در ساخت پروژه شهرک پرواز است.

به گزارش عصر همدان؛  ۱۲۱ هزار نفر در استان به عنوان متقاضی طرح نهضت ملی مسکن، از ابتدای بازگشایی سامانه ثبت نام وزارت راه و شهرسازی نام‌نویسی کرده‌اند که نزدیک به ۹۰ هزار متقاضی واجد شرایط شناخته شده‌اند.

انتهای خبر/ت

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=206875
  • دیدگاه‌ها برای هیچ کارگر اتباع خارجی در پروژه شهرک پرواز کار نمی‌کند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.