• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

هیئتی ها در عرصه های اجتماعی همانند عرصه های معنوی می‌توانند میاندار باشند

  • کد خبر : 64052
  • 16 اردیبهشت 1399 - 20:22
هیئتی ها در عرصه های اجتماعی همانند عرصه های معنوی می‌توانند میاندار باشند

مصطفی میرزایی با بیان اینکه اگر هیئتی ها میانداران عرصه ی معنوی و مذهبی هستند می توانند در عرصه های اجتماعی هم میاندار باشند، گفت: فعالیت های انجام شده در هیئت رزمندگان ثارالله همدان در سه ماه اخیر باعث جریانی در دیگر هیئت های کشور شد. به گزارش عصر همدان؛ مصطفی میرزایی، مسئول ه‍یئت رزمندگان […]

مصطفی میرزایی با بیان اینکه اگر هیئتی ها میانداران عرصه ی معنوی و مذهبی هستند می توانند در عرصه های اجتماعی هم میاندار باشند، گفت: فعالیت های انجام شده در هیئت رزمندگان ثارالله همدان در سه ماه اخیر باعث جریانی در دیگر هیئت های کشور شد.

به گزارش عصر همدان؛ مصطفی میرزایی، مسئول ه‍یئت رزمندگان همدان در نشست خبری خود با رسانه‌ها که ظهر امروز در موقعیت شهید صانعی برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت های انجام شده در هیئت رزمندگان ثارالله همدان در سه ماه اخیر باعث جریانی در دیگر هیئت های کشور شد.

مسئول هیئت رزمندگان ثارالله همدان با بیان اینکه هیئت رزمندگان به عنوان یک جریان ساز در بعضی از اتفاقاتی که برای اولین بار در کشور افتاد معرفی شد، گفت: این فعالیت ها در قرارگاه خاتم الاوصیاء رصد می شود.

وی با بیان اینکه هیئت رزمندگان ثارالله به عنوان هیئت اول در اخبار خدمت در کشور معرفی شده است گفت: این خود نوید بخش یک هیئت پویاست.

میرزایی با بیان اینکه هیئت رزمندگان ثارالله همدان به علت اینکه پایه ریز آن حاج حسین همدانی بوده و در داخل سپاه اجرا میشد، مردم آن را  منتصب به سپاه می دانند، خاطر نشان کرد: این هیئت یک هیئت مردمی است و با تمام توان از کمک های مردمی که به آن می شود کار میکند و کمک خاصی از ارگان خاصی دریافت نمی نماید.

وی افزود: هیئت رزمندگان ثارالله بعد از ورود جوانان اولین کار جهادی خود را در اردیبهشت سال ۹۸ در خوزستان شروع کرد و در عرض ۶ روز خدمات ارزنده ای را ارائه داد.

مسئول هیئت رزمندگان ثارالله همدان با بیان این که معتقدیم اگر هیئتی ها میانداران عرصه ی معنوی و مذهبی هستند می توانند در اتفاق های اجتماعی هم میاندار باشند، گفت: پویش میانداران سلامت توسط هیئت راه اندازی شد و این پویش با آوردن پای کار خیرین و ثبت نام علاقمندان کارجهادی خود را شروع کرد و تا الان ۵ مرحله از این پویش انجام شده است.

میرزایی ادامه داد: در مرحله اول این پویش قریب به ۵۵ میلیون تومان خیرین کمک کردند.

مسئول هیئت رزمندگان ثارالله همدان با بیان اینکه در مرحله دوم که اوایل فروردین ماه امسال بود، ۵ کارگاه دوخت لباس مدافعان سلامت و گان و ماسک راه اندازی شد که ۴ کارگاه در همدان و یک کارگاه در لالجین بود.

وی گفت: در راستای کمک به مقابله با ویروس کرونا، توزیع ۱۰۰۰ بطری آبمیوه های طبیعی ویژه بیماران کرونایی، کادر درمان بیمارستان سینا، بهشتی، آسایشگاه سالمندان و معلولین اولین بار در شهر همدان انجام شد.

میرزایی با بیان اینکه مرحله سوم پویش میانداران سلامت در نیمه شعبان اتفاق افتاد، عنوان کرد: بعد از فرمایش کمک مومنانه توسط مقام معطم رهبری، در مرحله اول ۲۷۰ بسته غذایی به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان توزیع شد و مرحله دوم در نیمه ماه رمضان با برآورد ۸۰۰ بسته مواد غذایی انجام خواهد شد.

هیئت رزمندگان ثارالله همدان افزود: مرحله چهارم این پویش در قالب رزمایش خدمت مومنانه، جمعه های ماه رمضان در روستاهای محروم غربالگری سلامت انجام می شود.

میرزایی با بیان اینکه کاروان شادی را مانند نیمه شعبان در نیمه ماه مبارک رمضان خواهیم داشت، گفت: در مجمع خانه سرود کشور از این کار یک کار مبتکرانه و جدید یاد شد.

وی بیان کرد: اپلیکیشینی بنام امام حسنی ها توسط هیئت رزمندگان در حال ساخت است که در این اپلیکیش نیازمندی ها توسط نیازمندان و اهدا نذورات و جمع اوری کمک ها توسط خیرین و مردم اعلام خواهد شد و ۱۱۰هزار نفر در کمک مومنانه مورد حمایت هیئت رزمندگان خواهد بود.

میرزایی گفت: هیئت رزمندگان ثارالله همدان  آمادگی کمک به تعدادی از دانش آموزان نیازمند بازمانده از آموزش مجازی را داریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=64052
  • دیدگاه‌ها برای هیئتی ها در عرصه های اجتماعی همانند عرصه های معنوی می‌توانند میاندار باشند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.