• امروز : پنج شنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 27 June - 2024
6
مديركل اوقاف و امور خيريه استان همدان تاكيد كرد:

هوشیاری و آگاهی در مقابل فتنه‌های دشمن

  • کد خبر : 201593
  • 29 مهر 1402 - 8:24
هوشیاری و آگاهی در مقابل فتنه‌های دشمن
مديركل اوقاف و امور خيريه استان همدان گفت: قطعا هميشه فتنه‌گري‌هاي دشمن وجود دارد و وظيفه ما اين است كه هوشيار و آگاه باشيم و تصميمات و نقشه‌هاي پليد دشمن را كه براي اسلام مي‌كشند بفهميم.

حجت الاسلام و المسلمین رضا زین العابدینی در گفتگو با عصر همدان با عرض تسلیت به مناسبت شهادت شهدای گرانقدر غزه که در جنایت رژیم صهیونیستی اتفاق افتاد گفت: دشمنان اسلام همواره دنبال ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی ایران بودند.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام همه ساله و در هر لحظه و هر ثانیه ازاین فکر غافل نبودند و به شیوه‌ها و روش‌های مختلفی به دنبال ضربه زدن بودند همانند سال گذشته، دو سال قبل و امسال هم در واقع دنبال صدمه زدن بودند و هستند، ما هم نباید فکر کنیم که این فتنه گری‌ها و این افکار پلید آن‌ها تمام شده و دیگر نیست.

حجت الاسلام و المسلمین زین العابدینی افزود: یکی از نقشه‌های پلید آن‌ها جریان غزه بود که دلاوران ومردم مسلمان فلسطینی تمام قد ایستادند و طوفان الاقصی را رقم زدند و اسرائیل با این همه ادعای نظامی و اطلاعاتی که اعلام می‌کرد قوی ترین ارتش خاوره میانه و چهارمین ارتش قدرتمند جهان را دارد، در مقابل مردم غزه از آمریکا طلب کمک کرد که نشان دهنده ذلت وخاری وفرو پاشی این رژیم منحوس است.

وی افزود: مگر می شود کشوری مجموعه ارتش قوی منطقه یا چهارمین ارتش قدرتمند جهان را داشته باشد و در مقابل مردم مظلوم فلسطین که دست خالی هستند به این خواری وضلت بیافتد، که بیاید از آمریکا طلب یاری و کمک بکند، این نشان دهنده اراده و یاری خداوند متعال است و در آینده نزدیک شاهد فروپاشی و نابودی این رژیم منحوس باشیم.

وی در پایان افزود: محو شدن این غده سرطانی آغازی است برای از بین رفتن قدرت‌های جهان که به ظلم، در حق مردم جهان ستم می‌کنند.

 

انتهای پیام/ ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=201593
  • دیدگاه‌ها برای هوشیاری و آگاهی در مقابل فتنه‌های دشمن بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.