• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
4
رئیس پلیس راه استان همدان:

همه محورهای استان همدان باز است

  • کد خبر : 210189
  • 08 بهمن 1402 - 13:59
همه محورهای استان همدان باز است
رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر همه محورها به جز محور فرعی گنج‌نامه به تویسرکان باز است، گفت: با توجه به وجود برف زیاد در گردنه‌ها، با آب شدن برف در جاده لغزندگی و یخ‌زدگی سطح جاده رخ می‌دهد به همین دلیل از رانندگان تقاضا داریم با سرعت مجاز رانندگی کرده و از شتاب‌زدگی بپرهیزند.

علی فکری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» با اشاره به اینکه بارش‌ها در استان از دیروز عصر آغاز شد، گفت: در مقطعی در گردنه اسدآباد شاهد کولاک زمینی همراه با برودت هوا بودیم.

وی با بیان اینکه گردنه اسدآباد در چند مقطع بعدازظهر، غروب، شب و ابتدای صبح برای انجام بهتر برف‌روبی و شن پاشی بسته شد، افزود: وضعیت در محور آوج، گردنه دوخان، محور بیجار و محور نهاوند به همین صورت بود و در همه محورهای استان شاهد بارندگی برف بودیم.

رئیس پلیس راه استان همدان خاطرنشان کرد: در این مدت شاهد تلاش‌های بی‌وقفه نیروهای راهداری، پلیس، هلال‌احمر و اورژانس بودیم.

فکری با اشاره به اینکه در حال حاضر همه محورها به جز محور فرعی گنج‌نامه به تویسرکان باز است، گفت: با توجه به اینکه در گردنه‌ها برف زیادی در سطح جاده است و با آب شدن برف در جاده لغزندگی و یخ‌زدگی سطح جاده رخ می‌دهد از رانندگان تقاضا داریم با سرعت مجاز رانندگی کرده و از شتاب‌زدگی بپرهیزند.

وی ادامه داد: شب گذشته امدادرسانی به مردم در جاده‌ها به خوبی انجام شد و همکاری نیروها و مردم به چشم می‌خورد.

رئیس پلیس راه استان همدان در پایان با بیان اینکه ممکن است جاده‌های فرعی و روستایی هنوز به طور کامل برف‌روبی نشده باشند، عنوان کرد: مردم همچنان نکات ایمنی را رعایت کنند و در صورت بروز مشکل با شماره ۱۱۰ تماس برقرار کنند تا همکاران برای امدادرسانی حاضر شوند.

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=210189
  • دیدگاه‌ها برای همه محورهای استان همدان باز است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.