• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1
رئیس پلیس راه استان همدان:

همه جاده‌های استان همدان باز است

  • کد خبر : 212018
  • 07 اسفند 1402 - 10:57
همه جاده‌های استان همدان باز است
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: با اینکه از ظهر روز گذشته بارش‌ها در استان همدان به طور مستمر شروع و هنوز ادامه دارد اما هیچ راهی بسته نشده است.

فکری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه بارش پراکنده برف در اکثر جاده‌های استان همدان ادامه دارد، گفت: بارش‌ها خصوصا در گردنه اسدآباد، محور همدان به تهران، آزادراه‌ها و سایر محورها وجود دارد اما با این وجود راه‌ها باز است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون محدودیتی برای تردد اعلام نشده است، افزود: با اینکه از ظهر روز گذشته بارش‌ها به طور مستمر شروع و شب هم ادامه داشت اما هیچ راهی بسته نشد.

رئیس پلیس راه استان همدان تأکید کرد: نیروهای خدمات‌رسان همچون راهداری، هلال‌احمر و اورژانس همه تلاش خود را کردند تا به طور کامل به مردم خدمت‌رسانی کنند و شب گذشته حوالی ۱۲ شب در گردنه اسدآباد جلسه‌ای با این نیروها برگزار کردیم.

فکری با اشاره به اینکه از دیشب کولاک زمینی و برودت هوا را شاهد بودیم و این موضوع امروز صبح نیز ادامه داشت، گفت: یخ‌زدگی سطح جاده‌ها به دلیل برودت هوا وجود دارد هرچند تیغه‌زنی و نمک‌پاشی توسط راهداری انجام می‌شود اما دمای هوا ۱۱ درجه زیر صفر است و همین موجب یخ زدگی مجدد جاده می‌شود.

وی ادامه داد: از همه رانندگان تقاضا داریم درصورت ضرورت سفر، با سرعت مطمئنه و بدون شتاب رانندگی کنند و حتما از پر بودن باک بنزین و سالم بودن خودرو خود مطمئن باشند.

رئیس پلیس راه استان همدان تأکید کرد: شرایط کولاک و یخ‌زدگی سطح جاده امشب و فردا ادامه دارد در نتیجه رانندگان حتما برای داشتن سفری ایمن، زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=212018
  • دیدگاه‌ها برای همه جاده‌های استان همدان باز است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.