• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
3

همدلی و وحدت حلال مشکلات مردم شهرستان خواهد بود

  • کد خبر : 123490
  • 12 مرداد 1400 - 9:08
همدلی و وحدت حلال مشکلات مردم شهرستان خواهد بود

اولین جلسه شورای اداری با حضور نماینده مردم شهرستان کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. به گزارش عصر همدان؛ اولین جلسه شورای اداری شهرستان کبودراهنگ با حضور امام جمعه بخش گل تپه،فرماندار،نماینده مجلس و روسای ادارات و نهادهای شهرستان در سالن جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی برگزار […]

اولین جلسه شورای اداری با حضور نماینده مردم شهرستان کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش عصر همدان؛ اولین جلسه شورای اداری شهرستان کبودراهنگ با حضور امام جمعه بخش گل تپه،فرماندار،نماینده مجلس و روسای ادارات و نهادهای شهرستان در سالن جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی برگزار شد

حجت الله مهدوی فرماندارشهرستان کبودراهنگ در این جلسه گفت:آنچه امروز برای همگی اهمیت دارد حفظ وحدت و ارزشهای نظام و دفاع از مقام ولایت و حکومت اسلامی و خدمت صادقانه به مردم است.

وی در ادامه مسئولین را خدمتگزاران به مردم دانست و افزود: ما مفتخیریم که به عنوان سرباز ولایت در کشور ایران اسلامی خدمتگزار مردم عزیز هستیم.

مهدوی در ادامه با اشاره به راه کار برون رفت از مشکلات کشور اضافه کرد : باید در سایه

پرچم ولایت کارجهادی و انقلابی انجام دهیم باید در عمل نشان دهیم و بی منت و شبانه روز بخاطر رضای خدا کار کنیم.

وی در خصوص لزوم وحدت بین تمامی مسئولین در این شهرستان گفت : امیدواریم با همدلی، وحدت و همراهی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی کمبودها و مشکلات مردم شهرستان را حل و فصل کنیم.

وی با اشاره به مشکلات معیشت مردم در کشور افزود: ان شاءالله در دولت جدید به معیشت،جوانان وحوزه بانوان نگاه ویژه ای خواهد شد و مسئولین شهرستان به دنبال مطالبات مردم هستند و از حق مردم کوتاه نمی آییم چرا که این شهرستان داری ظرفیت های بالقوه ای است که بایستی از آنهابه درستی استفاده  شود.

وی در انتها با اشاره به افزایش شعب واکسیناسیون کرونا در سطح شهرستان خاطر نشان کرد :واکسیناسیون کرونا در سطح شهر از ۳ پایگاه به ۱۳ پایگاه افزایش یافته و روند خوبی دارد و امیدواریم مردم فهیم شهرستان همکاری های لازم با مسئولین بهداشتی را انجام دهند.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=123490
  • دیدگاه‌ها برای همدلی و وحدت حلال مشکلات مردم شهرستان خواهد بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.