• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
1
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

همدان باید تبدیل به قطب بهداشت و درمان شود

  • کد خبر : 186933
  • 24 خرداد 1402 - 18:51
همدان باید تبدیل به قطب بهداشت و درمان شود
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همدان در حوزه بهداشت و درمان می‌تواند در کشور و بین سایر کشورهای همسایه تبدیل به قطب شود گفت: علوم پزشکی همدان جز برترین‌ها در کشور است.

به گزارش عصر همدان؛ حمید رضا حاجی بابایی در مراسم کلنگ‌‌ زنی نخستین همراه‌سرای استان همدان در بیمارستان بعثت با بیان اینکه در استان به دنبال راهبردی هستند که همدان در بهداشت و درمان نمونه باشد گفت: درحال حاضر از سایر استان‌های همجوار افراد زیادی برای درمان به همدان می‌آیند و ما باید قله‌های زیادی در حوزه بهداشت و درمان داشته باشیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همدان در حوزه بهداشت و درمان می‌تواند در کشور و بین سایر کشورهای همسایه تبدیل به قطب شود افزود: ایجاد بیمارستان هزار تختخوابی و مرکز ملی‌سرطان اقدامات بزرگی هستند که به تبدیل همدان به قطب درمانی کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه فقط سه مرکز سرطان در کشور وجود دارد خاطرنشان کرد: مجهز‌ترین مرکز ملی سرطان در همدان است و ۲۷ هزار متر مربع عظمت دارد.

حاجی بابایی ادامه داد: بیمارستان‌هایی همچون بهشتی و فاطمیه باید به مرور منتقل شوند چرا که ساخت آن‌ها قدیمی است و در نتیجه ساخت بیمارستان هزار تختخوابی بسیار واجب است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه ساخت بیمارستان فرشچیان به همت یکی از خیران و کمک دولت کار بزرگی بود گفت: این بیمارستان با کمک ۷۰ درصدی دولت ساخته شد تا بیمارستان تخصصی قلب باشد اما الان تبدیل به مرکز سایر بیماری‌ها شده و باید با بهره‌برادری بیمارستان اکباتان، فشاری که بر بیمارستان فرشچیان هست برداشته شود.

وی با اشاره به اقدامات موثری خیرین همدانی در حوزه بهداشت و درمان تصریح کرد: علوم پزشکی همدان جز برترین‌ها در کشور است و با سرعت تلاش می‌کند تا قطب کشور در حوزه بهداشت و درمان شویم.

انتهای پیام/سعیدی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=186933
  • دیدگاه‌ها برای همدان باید تبدیل به قطب بهداشت و درمان شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.