• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
1
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان تاکید کرد:

همدانی‌ها در آستانه انتخابی مهم در مجلس خبرگان

  • کد خبر : 211334
  • 25 بهمن 1402 - 12:45
همدانی‌ها در آستانه انتخابی مهم در مجلس خبرگان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به آیه‌ای از سوره مبارکه نساء، انتخاب خبرگان رهبری را یکی از مهم‌ترین وظایف و ادای امانات دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ حجت الاسلام سید حسن فاضلیان، امروز صبح در آئین افتتاح ستاد مردمی انتخاباتی آیت الله شعبانی موثقی با اشاره به آیه‌ای در سوره مبارکه نساء 《إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلىٰ أَهلِها وَإِذا حَکَمتُم بَینَ النّاسِ أَن تَحکُموا بِالعَدلِ ۚ إِنَّ اللَّهَ نِعِمّا یَعِظُکُم بِهِ ۗ إِنَّ اللَّهَ کانَ سَمیعًا …》، اظهار کرد: در این آیه خداوند امر به حفاظت از امانت‌ها کرده است.

وی افزود: اینجا خداوند متعال بر نگهداری امانات امر کرده و در این باره با کسی شوخی ندارد. انتخاب خبرگان رهبری نیز یکی از مهم‌ترین وظایف و ادای امانات است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه باید امانت‌ها را به اهلش بسپارید، عنوان کرد: این امانت‌ها که در آیه دیگری خداوند در این رابطه می‌فرمایند:
ما امانت را به آسمان‌ها، کوه‌ها و زمین عرضه کردیم اما نتوانستند این امانت را متحمل شوند.

حجت الاسلام فاضلیان خاطرنشان کرد: شرایط وجودی کوه‌ها، آسمان‌ها و زمین جوری نیست که امانت‌دار امانت الهی شوند، این امانت معنی وسیعی داشته و تمام حالات جسمی، معنوی و روحی و… را در بر‌می‌گیرد.

وی همچنین افزود: وقتی خدا نعمتی را به ما داد سالم تحویل می‌گیرد، وقتی امانتی را از کسی می‌گیری چطور میخواهی تحویلش دهی؟ این جاست که مسئله بسیار حساس می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به آمدن آیت‌الله موسوی همدانی که تکلیف همدانی‌ها رارمشخص کرد، گفت: هدف از این جلسه این که خبرگان ک نمایندگان مجلس را در ۱۱ اسفند معین کنیم.

انتهای خبر / سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=211334
  • دیدگاه‌ها برای همدانی‌ها در آستانه انتخابی مهم در مجلس خبرگان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.