• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
1

همدان؛ مبدا بازگشت زائران اربعین به پنج استان ایران/زائران کمترین ماندگاری را در همدان داشته باشند

  • کد خبر : 20872
  • 26 شهریور 1398 - 13:43
همدان؛ مبدا بازگشت زائران اربعین به پنج استان ایران/زائران کمترین ماندگاری را در همدان داشته باشند

مدیرکل ‌مدیریت بحران استاندارد ی همدان گفت: زائران پیاده روی اربعین حسینی استان های قم، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و مازندران از همدان به استان های خود بازخواهند گشت. به گزارش عصر همدان؛ علیمردان طالبی صبح امروز در شورای هماهنگی ترافیک استان همدان، با بیان اینکه چند روز قبل و بعد از اربعین نکات […]

مدیرکل ‌مدیریت بحران استاندارد ی همدان گفت: زائران پیاده روی اربعین حسینی استان های قم، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و مازندران از همدان به استان های خود بازخواهند گشت.

به گزارش عصر همدان؛ علیمردان طالبی صبح امروز در شورای هماهنگی ترافیک استان همدان، با بیان اینکه چند روز قبل و بعد از اربعین نکات ترافیکی که در روزهای نخست مهر درنظر گرفته می شود، باید رعایت شود، اظهار کرد: تمام تلاش ما باید در جهت خروج زوار با سرعت از استان باشد.

وی با بیان اینکه شهرستان های همدان، اسدآباد، بهار، فامنین، نهاوند و ملایر به علت تردد بیشتر، هماهنگی بیشتری نیاز دارد، عنوان کرد: افزون بر چند هزار دستگاه اتوبوس برای بازگرداندن مسافران باید در همدان مستقر شوند که مسافران باید کمترین ماندگاری در همدان را داشته باشند که مباحث ترافیکی باید به شدت پیگیری شود.

مدیرکل مدیریت بحران استاندارد ی استان همدان با بیان اینکه شهرداری ها در استقرار ایستگاه های صلواتی همچنین نظافت ایستگاه ها همکاری لازم را داشته باشند، ادامه داد: شهرداری ها ۲۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران از قصر شیرین به مرز در نظر گرفته اند که درخواست افزایش تردد قطارها را از راه آهن داریم تا مسافران خراسان را از این طریق نیز خارج کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=20872
  • دیدگاه‌ها برای همدان؛ مبدا بازگشت زائران اربعین به پنج استان ایران/زائران کمترین ماندگاری را در همدان داشته باشند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.