• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
1

همت بلند مرکز نیکوکاری مسجد رضوی در رنگین کردن سفره های افطاری محرومان/توزیع ۸۰۰ پرس غذای گرم و ۴۰ بسته معیشتی بین محرومان تویسرکانی+تصاویر

  • کد خبر : 112280
  • 14 اردیبهشت 1400 - 13:47
همت بلند مرکز نیکوکاری مسجد رضوی در رنگین کردن سفره های افطاری محرومان/توزیع ۸۰۰ پرس غذای گرم و ۴۰ بسته معیشتی بین محرومان تویسرکانی+تصاویر

همزمان با ایام شهادت حیدر کرار مرکز نیکوکاری مسجد رضوی در تویسرکان با تاسی از آن امام همام آستین های همت خود در دستگیری از محرومان را بالا زده، به توزیع ۱۵۰ پرس غذای گرم و ۴۰ بسته معیشتی بین محرومان پرداختند.قرار است توزیع غذای گرم توسط این مرکز نیکوکاری سه شب دیگر هم ادامه […]

همزمان با ایام شهادت حیدر کرار مرکز نیکوکاری مسجد رضوی در تویسرکان با تاسی از آن امام همام آستین های همت خود در دستگیری از محرومان را بالا زده، به توزیع ۱۵۰ پرس غذای گرم و ۴۰ بسته معیشتی بین محرومان پرداختند.قرار است توزیع غذای گرم توسط این مرکز نیکوکاری سه شب دیگر هم ادامه داشته تا در نهایت ۸۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شود.

به گزارش خبرنگار عصرهمدان؛ یکی از سفارش های ائمه اطهار علیهم السلام در ماه مبارک رمضان افطاری دادن به ویژه افطاری دادن به نیازمندان جامعه است.

با دقت در سیره علوی و به طور خاص ویژگی عدالت علی(ع) که در تک تک حرکات و اعمال آن حضرت نمایان است، می توان دریافت که کمک به نیازمندان ولو تامین یک عدد خرما برای محرومان عین عدالت علی(ع) برای کاهش درد نیازمندان است.

روزهای سخت کرونایی بی تردید بیشتر از همیشه بر معیشت تنگ اقشار آسیب پذیر جامعه اثر منفی گذاشته و حتی شاهد نسیه گرفتن نان توسط برخی نیازمندان در سطح شهرستان تویسرکان هستیم با این وجود مردمانی هستند، مسجدی و از جنس نور که با جمع آوری کمک های مردمی و توزیع آن بین اقشار مستضعف جامعه، علوی وارانه رفتار می کنند.

و اما این روزها شاهد هستیم که همزمان با ایام شهادت حیدر کرار مرکز نیکوکاری مسجد رضوی در تویسرکان با تاسی از آن امام همام آستین های همت خود در دستگیری از محرومان را بالا زده، به توزیع ۱۵۰ پرس غذای گرم و ۴۰ بسته معیشتی پرداخته است.
قرار است پخت و توزیع غذای گرم توسط این مرکز نیکوکاری سه شب دیگر هم ادامه داشته باشد تا در نهایت ۸۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شود.

بی تردید کمک های مردمی به این مرکز نیکوکاری سبب می شود تا کمک به نیازمندان به طور متمرکز و منسجم تر محقق شود.

این روزها چشمان خیس کودکان محروم بیشتر از همیشه منتظر همت بالای خیران نیک اندیش در رنگین کردن سفره های افطاریشان است.یا علی(ع) بگوییم و برخیزیم تا سفره ای خالی نماند و نیازمندی بی خوردن سحری روزه نگیرد.یا علی(ع).

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=112280
  • دیدگاه‌ها برای همت بلند مرکز نیکوکاری مسجد رضوی در رنگین کردن سفره های افطاری محرومان/توزیع ۸۰۰ پرس غذای گرم و ۴۰ بسته معیشتی بین محرومان تویسرکانی+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.