• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
5
حضرت زینب الگویی برجسته برای بانوان ملایری؛

همایش رهروان زینبی در ملایر برگزار شد

  • کد خبر : 192051
  • 10 مرداد 1402 - 10:22
همایش رهروان زینبی در ملایر برگزار شد

به گزارش عصر همدان؛ واقعه عاشورا قیام بزرگ امام حسین(ع)علیه ظلم و فساد و در راستای زنده نگه داشتن اسلام ناب محمدی بود که اقدامات امام سجاد علیه السلام و حضرت زینب سلام الله علیه سبب ماندگاری آن شد. سخنرانی های حضرت زینب سلام الله در کوفه و شام و بر ملا کردن جنایات یزید […]

به گزارش عصر همدان؛ واقعه عاشورا قیام بزرگ امام حسین(ع)علیه ظلم و فساد و در راستای زنده نگه داشتن اسلام ناب محمدی بود که اقدامات امام سجاد علیه السلام و حضرت زینب سلام الله علیه سبب ماندگاری آن شد.

سخنرانی های حضرت زینب سلام الله در کوفه و شام و بر ملا کردن جنایات یزید و بیان مظلومیت شهدای کربلا کاری بزرگ بود که بهترین الگو در تاریخ برای زنان آزاده است.

بانوان ایران امروز با الگو قرار دادن حضرت زینب(س) در راه حفظ و حراست از اسلام تلاش های فراوانی می کنند. در همین راستا همایش رهروان با حضور گسترده بانوان ملایری در امامزاده عبدالله ملایر برگزار شد.

بانوان ملایری در این همایش در کنار عزاداری با هم متعهد شده که حضرت زینب را به عنوان الگوی زندگی خود قرار دهند و حفظ حجاب خود و خانواده و تربیت فرزندانی نیکو از اسلام حراست کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=192051
  • دیدگاه‌ها برای همایش رهروان زینبی در ملایر برگزار شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.