• امروز : چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024
2

همایش بزرگ گلف، جمعه در همدان برگزار می شود

  • کد خبر : 40589
  • 12 دی 1398 - 13:14
همایش بزرگ گلف، جمعه در همدان برگزار می شود

محمدعلی قاسمی از برگزاری همایش بزرگ گلف با عنوان جشنواره بزرگ ورزشی گذر خانواده در همدان خبر داد و گفت: هیات گلف استان همدان با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، فردا همایش بزرگی تحت عنوان گذر خانواده که یک دورهمی خانوادگی است، برگزار می کند. دبیر هیات گلف همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ […]

محمدعلی قاسمی از برگزاری همایش بزرگ گلف با عنوان جشنواره بزرگ ورزشی گذر خانواده در همدان خبر داد و گفت: هیات گلف استان همدان با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، فردا همایش بزرگی تحت عنوان گذر خانواده که یک دورهمی خانوادگی است، برگزار می کند.

دبیر هیات گلف همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان هیات گلف استان همدان با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، همایش بزرگی تحت عنوان گذر خانواده برگزار می کند، اظهار کرد: این جشنواره که یک دورهمی خانوادگی است، ۱۳ دی ماه برگزار می شود.

وی افزود: اکثر خانواده ها می توانند با فرزندان خود در این جشنواره شرکت و اوقات خوشی را سپری کنند.

قاسمی با تاکید بر حضور ورزشکاران در این جشنواره عنوان کرد: مسابقه از ابتدای بلوار ارم و از سمت سعیدیه به طرف میدان قائم آغاز و به صورت ایستگاه ایستگاه برگزار می شود.

دبیر هیات گلف ادامه داد: ۱۰ ایستگاه برای شرکت کنندگان گلف، ۴ ایستگاه برای بهکاپ، ۴ ایستگاه مخصوص مینی گلف و ۲ وود بال برای ورزشکاران در نظر گرفته شده است.

قاسمی با بیان اینکه مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود، گفت: همه شرکت کنندگان اول آموزش می بینند و بعد در مسابقه شرکت می کنند.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=40589
  • دیدگاه‌ها برای همایش بزرگ گلف، جمعه در همدان برگزار می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.