• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

هر ورزشکاری که به کشور پشت کند قطعا عاقبت به خیر نخواهد شد/جایگاه ویژه شهرستان بهار در ورزش کشور

  • کد خبر : 171991
  • 11 آذر 1401 - 13:08
هر ورزشکاری که به کشور پشت کند قطعا عاقبت به خیر نخواهد شد/جایگاه ویژه شهرستان بهار در ورزش کشور

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در مراسم یادواره ۱۱۳ شهید والامقام ورزشکار شهرستان بهار و ششمین جشنواره جودو شهرستان بهار گفت: با توجه به درخواست فرماندار محترم شهرستان بهار احداث کمپ تیم ملی های جودو در این شهرستان به طور ویژه پیگیری می شود. به گزارش عصرهمدان؛ ارش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در جشنواره جودو […]

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در مراسم یادواره ۱۱۳ شهید والامقام ورزشکار شهرستان بهار و ششمین جشنواره جودو شهرستان بهار گفت: با توجه به درخواست فرماندار محترم شهرستان بهار احداث کمپ تیم ملی های جودو در این شهرستان به طور ویژه پیگیری می شود.

به گزارش عصرهمدان؛ ارش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در جشنواره جودو شهرستان بهار گفت: با توجه به درخواست فرماندار محترم شهرستان بهار و وجود ظرفیت موجود احداث کمپ تیم های ملی جودو در این شهرستان به طور ویژه پیگیری می شود

رئیس فدراسیون جودو افزود : شرایط ورزش جودو در این استان مطلوب است و در رده سنی پایه اقدام‌های موثری را شاهد هستیم.

وی از استان همدان و شهرستان بهار به عنوان یکی از فعال‌ترین هیات‌ها در کشور نام برد و افزود: حضور قهرمانان و اساتید بزرگ و مطرح نظیر فتح الله فریدی وثوق و برادران کریمی ناصر در بهار نشان از جایگاه والای این شهرستان در کشور دارد و انتظار تداوم این مسیر موفق هستیم.

وی افزود: با توجه به ظرفیت ها و استعدادهای که استان همدان و شهرستان بهار دارد مسابقات کشوری را به همدان خواهیم آورد و به زودی مسابقات نوجوانان و نونهالان بانوان کشور به میزبانی استان همدان و در صورت امکان در شهرستان بهار برگزار خواهد شد.

وی در ادامه در خصوص اتفاقات اخیر کشور گفت: خواندن سرود هر کشوری برای مردمش شور و حال خاص خودش را دارد، حالا اگر کسی سرود کشورش را زمزمه نکند یا به هر نحوی به آن بی‌اعتنایی و بی‌احترامی کند به خود بی احترامی کرده است.

میر اسماعیلی تصریح کرد: برخی زیر فشار عده‌ای معدود سرود نخواندن‌شان را نوعی اعتراض و همراهی با مردم عنوان می‌کنند در صورت که مردم از این اتفاقات ناراحت هستند و مردم زمانی خوشحال می شوند که با تلاش یک ورزشکار پرچم ایران به اهتزار در میاید.

وی با اشاره به اینکه کشور برای امثال آرش میراسماعیلی هزینه کلانی کرده است، تصریح کرد: کشور برای این که من و امثال من قهرمان شویم هزینه زیادی متحمل شده است و امروز اوج بی معرفتی است که نخواهیم قدردان این نظام و کشور باشیم و امروز هر ورزشکاری که به کشور پشت کند قطعا عاقبت به خیر نخواهند شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=171991
  • دیدگاه‌ها برای هر ورزشکاری که به کشور پشت کند قطعا عاقبت به خیر نخواهد شد/جایگاه ویژه شهرستان بهار در ورزش کشور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.