• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2

هرگونه آلودگی هوا که موجب سلب آسایش مردم شریف شهرستان بهار شود خط قرمز ما است

  • کد خبر : 174512
  • 15 دی 1401 - 9:18
هرگونه آلودگی هوا که موجب سلب آسایش مردم شریف شهرستان بهار شود خط قرمز ما است

با هدف بررسی مشکلات واحدهای تولیدی کشاورزی شهرستان بهار عشر امروز بازدیدی از واحدهای تولیدی شرکت قارچ کوهستان الوند و واحد تولیدی خوش طعم الوند باحضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان وفرماندار بهار و هیئت همراه صورت گرفت. به گزارش عصر همدان؛  فرماندار شهرستان بهار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، نماینده ولی فقیه، معاونین و مدیران […]

با هدف بررسی مشکلات واحدهای تولیدی کشاورزی شهرستان بهار عشر امروز بازدیدی از واحدهای تولیدی شرکت قارچ کوهستان الوند و واحد تولیدی خوش طعم الوند باحضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان وفرماندار بهار و هیئت همراه صورت گرفت.

به گزارش عصر همدان؛  فرماندار شهرستان بهار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، نماینده ولی فقیه، معاونین و مدیران جهاد کشاورزی استان و شهرستان از واحد تولیدی قارچ کوهستان الوند و واحد تولیدی خوش طعم الوند بازدید کردند. فرماندار شهرستان بهار در بازدید از بخش های مختلف و گفتگو با مدیران و کارگران این واحدهای تولیدی در جریان روند تولید قرار گرفته و مشکلات این واحدها را از نزدیک بررسی کرد. نماینده عالی دولت در شهرستان بهار تاکید کرد: واحد تولیدی قارچ کوهستان الوند در مهلت ۳۰روزه نسبت به مسقف نمودن واحد تولید کمپوست و نصب اسکرابر و تجهیزات مناسب در جهت کاهش آلایندگی اقدام و تدابیر لازم را اعمال نماید. روح اله نباتی افزود: هرگونه آلودگی هوا که موجب سلب آسایش مردم شریف شهرستان بهار شود خط قرمز ما است و با واحد های متخلف طبق قانون برخورد خواهد شد. در ادامه این بازدیدها، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و فرماندار شهرستان بهار به همراه هیئت همراه از بخش های مختلف واحد تولیدی خوش طعم الوند بازدید و با مدیران و کارگران این واحد تولیدی گفتگو کردند و در جریان روند تولید قرار گرفته و مشکلات این واحد را از نزدیک بررسی کرد. در ادامه این بازدیدها، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و فرماندار شهرستان بهار به همراه هیئت همراه از بخش های مختلف واحد تولیدی خوش طعم الوند بازدید و با مدیران و کارگران این واحد تولیدی گفتگو کردند و در جریان روند تولید قرار گرفته و مشکلات این واحد را از نزدیک بررسی کرد. همچنین فرماندار بهار با هدف بررسی میدانی و حمایت از واحدهای تولیدی با حضور در شهرک صنعتی بهاران، از بخش های مختلف کارخانه پترونیوار بازدید کرد و با گفتگو با مدیران و کارگران این واحد تولیدی در جریان روند تولید قرار گرفت و مشکلات این واحد را از نزدیک بررسی کرد. شرکت پترونیوار بهار که در سال ۱۳۸۶ با بکارگیری نیروهای متخصص و با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی های پیشرفته فعالیت خود را در حوزه ی نفت، گاز و پتروشیمی آغاز نموده است، با نوآوری و رعایت استاندارد دهای بین المللی، بالا بردن سطح کیفیت و اجرای پروژه های بزرگ و معتبر در سطح کشور موفق به جلب رضایت مشتریان و ثبت سوابق درخشان شده است.

 

انتهای پیام/ ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=174512
  • دیدگاه‌ها برای هرگونه آلودگی هوا که موجب سلب آسایش مردم شریف شهرستان بهار شود خط قرمز ما است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.