• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3

نیروی هوایی ارتش آماده‌تر از هر زمان در صیانت از انقلاب اسلامی

  • کد خبر : 177599
  • 21 بهمن 1401 - 14:03
نیروی هوایی ارتش آماده‌تر از هر زمان در صیانت از انقلاب اسلامی

فرمانده پایگاه شکاری شهید محمد نوژه اظهار کرد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، آماده‌تر از هر زمانی دیگر، با تکیه بر توان داخلی خود و نیروی انسانی کارامد و تجهیزات مناسب آماده دفاع و صیانت از انقلاب و آرمان های آن است. سرتیپ دوم پرویز مرادبکی، فرمانده پایگاه شکاری شهید محمد نوژه همدان، ضمن تبریک […]

فرمانده پایگاه شکاری شهید محمد نوژه اظهار کرد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، آماده‌تر از هر زمانی دیگر، با تکیه بر توان داخلی خود و نیروی انسانی کارامد و تجهیزات مناسب آماده دفاع و صیانت از انقلاب و آرمان های آن است.

سرتیپ دوم پرویز مرادبکی، فرمانده پایگاه شکاری شهید محمد نوژه همدان، ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: یوم الله ۱۹بهمن روزی که اقدام تاریخی نیروی هوایی با امام بیعت کردند و بعد از ۴۴سال همین عهد و پیمان به قوت خود باقی است.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، آماده‌تر از هر زمانی دیگر، با تکیه بر توان داخلی خود و نیروی انسانی کارامد و تجهیزات مناسب آماده دفاع و صیانت از انقلاب و آرمان های آن است.

فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه تاکید کرد: همان طور که همه مردم عزیز مطلع هستند پرسنل نیروی هوایی و بدنه آن الهی و ولایتمدار بودند که در قبل انقلاب در انتشار اعلامیه‌ها و بعد از آن نیز وظیفه صیانت از امام‌خمینی را به عهده داشتند تا روز تاریخی ۱۹ بهمن ماه که آن عهد و پیمان تاریخی بسته شد.

انتهای پیام/ ط_ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=177599
  • دیدگاه‌ها برای نیروی هوایی ارتش آماده‌تر از هر زمان در صیانت از انقلاب اسلامی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.