• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
1

نهم دی ماه ۱۳۸۸ جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود

  • کد خبر : 98419
  • ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۹:۱۵
نهم دی ماه ۱۳۸۸ جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود

نهم دی ماه ۸۸ روزی بود که پیروزی جریان عاشورا بر سلطه ی جهانی را به وضوح به تصویر کشید در این روز مردم با بصیرت و حضور از دل و جان هیمنه ی استکبار جهانی را کنار زدند و حیاتی تازه به انقلاب اسلامی بخشیدند. به گزارش عصر همدان، این سناریو از مدت ها […]

نهم دی ماه ۸۸ روزی بود که پیروزی جریان عاشورا بر سلطه ی جهانی را به وضوح به تصویر کشید در این روز مردم با بصیرت و حضور از دل و جان هیمنه ی استکبار جهانی را کنار زدند و حیاتی تازه به انقلاب اسلامی بخشیدند.

به گزارش عصر همدان، این سناریو از مدت ها پیش چیده شده بود لج بازی ها و وارد کردن شبهه در انتخابات از سوی دو نامزد بازنده و طرح ادعا های بدون مدرک، دشمنان ایران و انقلاب را به طمع انداخت و به تدریج با افزایش نفوذ عناصر ضد انقلاب در هدایت مستقیم و یا غیر مستقیم این حوادث فتنه ای عمیق سایه ی خود را بر سر این مرز و بوم گستراند به این ترتیب ابهامات یک جناه از نیرو های داخل نظام که در جای خود می توانست باعث تعاملی سازنده و سازمان یافته بین جریان های داخلی نظام شود عملا به بهانه ای در دست دشمنان انقلاب تبدیل شد.

آشوب در ایران فرصتی مغتنم برای معاندان خارجی

در واقع جبهه ی استبداد که از نمایش اقتدار و حمایت ملی از انقلاب در انتخابات ۲۲ خرداد زخم خورده و عصبانی بود از آشوب ایجاد شده در تهران به عنوان فرصتی کم نظیر برای حجوم به نظام اسلامی کمال استفاده را برد و با بسیج نیرو های مالی، سیاسی و رسانه ای خود به صراحت به میدان دفاع از قانون شکنان شتافت.

اوباما: فکر می کنم اشتباه باشد اگر من در باره آنچه در چند روز اخیر در تلویزیون دیده ام سکوت اختیار کنم بلکه به معترضان ایران می گویم جهان ناظر بر شماست.

نیکولاسارکوزی: ما از مردم ایران در مقابل خشونت هایی که بعد از انتخابات روی داده و همچنین از شجاعت مردم ایران که حق انتخابات آزاد را در خیابان ها فریاد زدند حمایت می کنیم.

گوردون برون: دولت ایران باید نه به اینگلیس بلکه به کل جهان نشان دهد به حقوق اساسی مردم احترام می گذارد.

بنیامین نتانیاهو: من فکر می کنم آنچه اکنون در ایران شاهد آن هستیم خواسته ای عمیق و نیرو مند از طرف مردم ایران برای دستیابی به آزادی است.

حمایت آشکار رژیم صهیونیستی، آمریکا، منافقان، سلطنت طلبان و دیگر عناصر و گروه های ضد انقلاب، برخلاف انتظار ملت هیچگاه با مخالفت دو نامزد مدعی رو به رو نشد و همین مسئله باعث تشویق جبهه استبداد برای هجوم بیشتر نظام اسلامی شد.

خودداری مدعیان پیروزی انتخابات از مرز بندی با دشمنان انقلاب اسلامی، ساده اندیشی و توهم آنان در مورد قدرت جریان سازی خود، حضور افراد مسئله دار در حلقه ی مدافعان خود و بی اعتنایی آنان به شعار های قانون گرایانه ای که قبل از انتخابات سر می دادند شاخ و برگ فتنه را گسترده تر کرد تا جایی که کار به حمله علیه آرمان و ارزش های انقلاب اسلامی کشیده شد.

ادامه ی آشوب ها در روز قدس تحت تاثیر عناد ضد انقلاب

یک روز قبل از روز جهانی قدس در سال۸۸ شعار های جبهه معاند به فتنه گران خیابانی مخابره شد؛ نه غره نه لبنان جانم فدای ایران.

عمل به خطی که از خارج تعیین می شد نشان داد جریانی که به بهانه ی اعتراض به نتایج نتخابات به خیابان ها آمده بود هر روز بیشتر از روز پیش تحت تاثیر عناد ضد انقلاب قرار می گیرد.

شماری از تحلیل کنندگان سیاسی معتقدند سکوت دو نامزد مغلوب انتخابات در مقابل نفوذ خارجی عوامل معاند را عملا به این نتیجه رساند که تعرض به ارزش های اسلام و انقلاب هیچ گاه با واکنش این افراد رو به رو نخواهد شد. صحت این موضوع در روز ۱۳ آبان و بین شعار شور انگیز مرگ بر آمریکای خیل دانش آموزان، ثابت شد افرادی با دست و پایکوبی تلاش در رساندن صدای شعار های انحرافی خود به گوش تضاهر کنندگان را داشتند. “مرگ بر روسیه”

تلاش برای ایجاد انحراف در مبارزه ی ملت با شیطان بزرگ با خوشنودی فراوان کاخ سفید و گسترش حمایت های عمدتا پنهان آمریکا از کاخ سفید می شود.

کمک های زیادی برای ادامه اعتراضات انجام دادیم و ادامه خواهیم داد

هیلاری کلینتون بعد ها پرده برادری می کند: در پشت پرده کار های زیادی انجام دادیم ما در وزارت خارجه آمریکا تویتر را با وجود برنامه ی گردانندگان آن برای از کار انداختنش برای مسائل امنیتی همچنان فعال نگه داشتیم ما در واقع بدون اقدام آشکار کمک های زیادی برای ادامه اعتراضات انجام دادیم و ادامه خواهیم داد.

رهبر معظم انقلاب: این جریان چه پیش قراولانش دانسته باشند یا ندانسته باشند یک جریانی بود طراحی شده تصادفی نبود همه ی نشانه ها نشان می دهد که این جریان طراحی شده بود حساب شده بود البته آنهایی که طراحی کرده بودند یقین نداشتند که خواهد گرفت. بعد از انتخابات که تحرکاتی شروع شد از طرف بعضی ها آنها امید وار شدند فکر کردند قضیه آن طور که می خواستند انجام شد لذا دیدید که حضورشان در صحنه را تشدید کردند این دستگاه ها و وسایل رسانه ای و صوتی و الکترونیکی و ماهواره ای.

خود داری نامزد های مدعی و حامیان سیاسی آنها از طرد جریان های مبنا شکن این گروه را گستاخ تر می کند به گونه ای که چندی بعد در مراسم ۱۶ آذر ۸۸ عده ای رسما به نفی جمهوری اسلامی می پردازند که بلا فاصله با استقبال شدید سلطنت طلبان و صهیونیست ها رو به رو می شود. در این روز در اقدامی باور نکردنی عکس امام مهربان ملت مورد هتک حرمت قرار می گیرد.

نتانیاهو: من امید وارم که جامعه بین المللی متوجه شود که ایران باید به شدت تحت فشار قرار گیرد زیرا هم اکنون این رژیم بیش از هر زمان دیگری و بیش از آنچه مردم تصور کنند ضعیف شده است و دیگر از حمایت مردم خود برخوردار نیست.

شعار نفی جمهوری اسلامی در داخل با واکنش شدید دانشجویان رو به رو می شود و دانشگاه بیداری و بصیرت خود را به رخ جامعه جهانی می کشد.

در روز عذا حرمت ارباب شکستند

تاریخ شمسی عاشورای ۸۸ را فراموش نخواهد کرد شب قبل از عاشورا دوباره شعار های مد نظر از مرز های خارجی تنظیم و هماهنگ شد. در اوج دلدادگی و سوگواری عذا داران ناگهان سایه ی شوم فتنه در خیابان های مرکزی تهران گستره می شود فتنه ای که ۷ ماه است آرامش و امنیت و ارزش های مردم را تحت تاثیر قرار داده است حالا در روز عاشورا که زمین و زمان برای شکوهمند ترین حماسه ی اسلام گریه می کند با هلهله و پایکوبی سعی در پایمال کردن آرمان ها و عقاید مقدس مردم دارد.

آشوب در روز عاشورا چهره ی کریه فتنه را نمایان می کند تاریخ از این همه شنائت تا ابد شرمسار خواهد بود ساعتی بعد در پرتو ارزش و احترام مردم برای سید الشهدا این بساط برچیده می شود و شعار های حامی جمهوری اسلامی و ولایت فقیه خیابان ها را پر می کند.

سران فتنه اما به جای اعلام براعت و بیزار ی از این اقدامات شرم آور، در بیانیه های جداگانه از فتنه گران اعلام حمایت می کنند. رسانه های خارجی و سران سیاسی آمریکا و اسرائیل حمایت های خود را افزایش داده اند. و مردم این هماهنگی تامل برانگیز را شاهد هستند.

سوال اینجاست آیا اگر کاندیدای مغلوب در انتخابات شکایت خود را به شورای نگهبان ارائه می دادند و از دشمنان ایران و اسلام اعلام براعت می کردند هتاکان به مقدسات و ارزش ها این گونه جسارت پیدا می کردند.

ملت دوباره به نظام آری گفت

روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است. مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک کردند این روز در مناسبت‌های سالانه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نام نهاده شد.

کمتر از یک ماه بعد از پاره شدن عکس امام سفر کرده ی مردم به دست فتنه گران و بی حرمتی آشوب طلبان به عذای سید الشهدا ملت را به جمع بندی آشکاری می رساند که سران فتنه را به بازگشت و توبه امیدی نیست و ملت باید راسا وارد صحنه شده و این بازی را خاتمه دهد. این جمع بندی واقع بینانه تنها سه روز بعد حماسه ای می آفریند که در تاریخ انقلاب کم نظیر است.

به گزارش عصر همدان از تصاویر به جای مانده ی آن روز شکوهمند در بین پلا کارت های حمل شده توسط مردم متنی به چشم می خورد که حکایت چهل سال مجاهدت جامعه ی انقلابیون است. «حسین جان شاهد باش که ما امروز جان بر کف پای حسین زمان خود ایستاده ایم»

رضاییان

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=98419
  • دیدگاه‌ها برای نهم دی ماه ۱۳۸۸ جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.