• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
2
نماینده ولی فقیه در همدان:

نمایندگان منتخب به اعتماد مردم توجه کنند

  • کد خبر : 212268
  • 11 اسفند 1402 - 11:40
نمایندگان منتخب به اعتماد مردم توجه کنند
نماینده ولی فقیه در همدان با خطاب به مسئولان و نامزدهای انتخاباتی، گفت: امیدواریم هر عزیزی که مورد اعتماد مردم قرار گرفت، یادش نرود که مردم رأی دادند و به اعتماد مردم توجه کرده و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات و پیشرفت و آبادانی به‌کار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی؛ صبح امروز همزمان با آغاز رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان به همراه جمعی از مسئولان با حضور در شعبه اخذ رأی مخابرات شهر همدان، اظهار کرد: خوشبختانه مشارکت مردم در انتخابات امسال بالای ۴۰ درصد خواهد بود و از مردم فهیم ایران درخواست می‌کنیم به پای صندوق‌های رای آمده و بار دیگر با حضور پر شور خود موجب امنیت کشور شوند.

وی با بیان اینکه حتی یک رأی هم می‌تواند در ایجاد امنیت کشور مؤثر باشد، عنوان کرد: حضور مردم می‌تواند همانند کسانی باشد که در دفاع از حرم سهمی در ایجاد امنیت کشور داشته‌اند.

نماینده ولی فقیه در همدان با خطاب به مسئولان و نامزدهای انتخاباتی، تاکید کرد: امیدواریم هر عزیزی که مورد اعتماد مردم قرار گرفت، یادش نرود که مردم رأی دادند و به اعتماد مردم توجه کرده و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات و پیشرفت و آبادانی به‌کار گیرد.

آیت‌الله شعبانی در ادامه افزود: امیدواریم از این صندوق‌ها برکت بیرون بیاید و از تمام کسانی که در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند و تلاش‌هایی برای تعیین سرنوشت خود دارند، قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام / سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=212268
  • دیدگاه‌ها برای نمایندگان منتخب به اعتماد مردم توجه کنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.