• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

نقش اسدآبادی‌ها در دفاع مقدس برجسته بود

  • کد خبر : 185093
  • 06 خرداد 1402 - 13:41
نقش اسدآبادی‌ها در دفاع مقدس برجسته بود

سردار رضا میرزایی با اشاره به دلاوری و شجاعت رزمندگان اسدآبادی و نقش‌آفرینی آنان در طول دوران دفاع مقدس، گفت:  عملیات فتح خرمشهر با وجود ۳۵ هزار نیروی بعثی پیچیده بود اما رزمندگان با ایمان راسخ و عزم و اراده قوی توانستند شهر را از دست دشمن پس بگیرند. به گزارش عصر همدان؛ سردار رضا […]

سردار رضا میرزایی با اشاره به دلاوری و شجاعت رزمندگان اسدآبادی و نقش‌آفرینی آنان در طول دوران دفاع مقدس، گفت:  عملیات فتح خرمشهر با وجود ۳۵ هزار نیروی بعثی پیچیده بود اما رزمندگان با ایمان راسخ و عزم و اراده قوی توانستند شهر را از دست دشمن پس بگیرند.

به گزارش عصر همدان؛ سردار رضا میرزایی، پژوهشگر و مسئول مجمع راویان دفاع مقدس کشور روز گذشته در جمع مردم  شهر اسدآباد با گرامیداشت فتح خرمشهر، اظهار کرد: عملیات فتح خرمشهر بسیار پیچیده و سخت بود چراکه در حین انجام عملیات تعداد نیروهای بعثی در خرمشهر سی و پنج هزار نفر بود و تمامی شهر در دست دشمن بود.

وی گفت: البته رزمندگان ایران اسلامی با ایمان راسخ و عزم و اراده قوی توانستند با کمک خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار(ع) شهر را از دست دشمن پس گرفته و تعداد ۱۹ هزار اسیر نیز از نیروهای بعثی عراق دستگیر کنند.

این پژوهشگر و مسئول مجمع راویان دفاع مقدس کشور با اشاره به نقش‌آفرینی رزمندگان در آزادسازی خرمشهر، گفت: در این فتح عظیم تعداد شش هزار شهید و حدود ۱۷ هزار نفر مجروح تقدیم انقلاب و نظام اسلامی ایران شد. وی همچنین با اشاره به دلاوری و شجاعت رزمندگان اسدآبادی نقش آنان را در طول دوران دفاع مقدس برجسته دانست.

انتهای پیام/نظری

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=185093
  • دیدگاه‌ها برای نقش اسدآبادی‌ها در دفاع مقدس برجسته بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.