• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
1
عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد:

نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثارگری جوانان

  • کد خبر : 210953
  • 21 بهمن 1402 - 21:30
نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثارگری جوانان
عضو شورای احکام و مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثارگری جوانان مردان و زنان بوده است مردمی که با نثار جانشان رژیم ستمشاهی را برکنار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ عباسعلی کدخدایی در جشن بزرگ انقلاب و گرامی‌داشت حماسه ۲۱ بهمن ماه که عصر امروز در تالار معلم همدان برگزار شد، ابراز کرد: شهید آیت الله مدنی نمونه مقاومت، علم و ایثار بود.

کدخدایی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، ابراز کرد: همدان علم خیز و مرد خیز است و در خود شهیدانی چون مرحومه دباغ، شهید همدانی را دارد و پای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند.

عضو شورای احکام و مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: خوشبختانه امسال جشن پیروزی انقلاب اسلامی را گره می‌زنیم به ۱۱ اسفند روزی که مردم یکبار دیگر برای تعیین سرنوشت کشور پای صندوق‌های رای می‌آیند.

 

وی تاکید کرد باید دست هر کسی که تردید دارد به پای صندوق بیاوریم و این بزگترین جدال و مبارزه‌ای است که ما باید در کشور داشته باشیم.

عضو شورای احکام و مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی یک نظام متکی و مبتنی به مردم است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری نه تنها به عنوان رهبر سیاسی بلکه به عنوان اندیشمند مسلمان است.

کدخدایی ادامه داد: هیچ قانون اساسی و نظام سیاسی نداریم که انقدر بر نقش مردم تاکیدکرده باشد.

عضو شورای احکام و مجمع تشخیص مصلحت نظام اذعان داشت: مردم ما به عنوان مردم مسلمان دو خواسته را داشتند یکی استقلال آزادی و دیگری شکل‌گیری یک نظام اسلامی که این‌ها در قانون اساسی تصویب شد.

انتهای خبر/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=210953
  • دیدگاه‌ها برای نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثارگری جوانان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.