• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

نظارت کافی بر عطاری ها و فروش گیاهان دارویی همدان وجود ندارد

  • کد خبر : 127295
  • 13 شهریور 1400 - 20:12
نظارت کافی بر عطاری ها و فروش گیاهان دارویی همدان وجود ندارد

سالها قبل شاید با مقدار اندکی پول از هر نوع گیاه داروئی می توانستی تهیه و برای بیماری ها استفاده کنی اما این روزها قیمت گیاه داروئی گویا به رقابت به سایر اقلام پرداخته و قیمت های صعودی را طی می کند. به گزارش عصرهمدان؛ یکی از راههای درمان ویروس وحشی کرونا اسفاده از گیاهان […]

سالها قبل شاید با مقدار اندکی پول از هر نوع گیاه داروئی می توانستی تهیه و برای بیماری ها استفاده کنی اما این روزها قیمت گیاه داروئی گویا به رقابت به سایر اقلام پرداخته و قیمت های صعودی را طی می کند.

به گزارش عصرهمدان؛ یکی از راههای درمان ویروس وحشی کرونا اسفاده از گیاهان و بخورهای سنتی است که این امر باعث شده این روزها کمتر عطاری را در همدان ببینیم که صفی نباشد.

سالها قبل شاید با مقدار اندکی پول از هر نوع گیاه داروئی می توانستی تهیه و برای بیماریها استفاده کنی اما این روزها قیمت گیاه داروئی گویا به رقابت به سایر اقلام پرداخته و قیمت های صعودی را طی می کند.

اما مشکل دیگری که در عطاریها به چشم می خورد خالص نبودن گیاه داروئی است.

اعظم خانی، شهروند همدانی که در حال خرید گیاه آویشن برای بیمار کرونایی خود بود به خبرنگار ما گفت: آویشن را کیلویی ۶۰۰هزار تومان خریداری کردم در حالی که همان طور که می بینید بیش از نصف پلاستیک ساق و چوب های نازک خشک شده است که انتظار می رود حداقل گیاه خالص و الک شده در اختیار مردم قرار دهند.

استفاده از گیاهان داروئی است حداقل امکانی است که برای همه قشرها در جامعه امکان پذیر بود که حالا باید نظارت بیشتری بر قیمت ها و کیفیت داشته باشیم تا شاهد گران فروشی نباشیم.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=127295
  • دیدگاه‌ها برای نظارت کافی بر عطاری ها و فروش گیاهان دارویی همدان وجود ندارد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.