• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
0
نائب رئیس مجلس:

نظارت بر جایگاه تبیین و تبلیغ نظام جمهوری اسلامی

  • کد خبر : 222795
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
نظارت بر جایگاه تبیین و تبلیغ نظام جمهوری اسلامی
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین موضوعی که امروز در کشور نیاز داریم، نظارت بر جایگاه تبیین و تبلیغ نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ حمیدرضا حاجی بابایی صبح امروز در آئین سنگرسپاری ( معارفه مدیرکل جدید اداره کل تبلیغات اسلامی همدان حجت‌الاسلام رضاغلامی روشن و تجلیل و تکریم حجت الاسلام مهدی ارتقایی)، عنوان کرد:امروز مهمترین موضوعی که در کشور نیاز داریم، نظارت جایگاه تبیین و تبلیغ نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: قرار بود نظام جمهوری اسلامی قدرتمندانه در عرصه‌های گوناگون موفقیت‌های بزرگی را رقم بزند اما متاسفانه نتوانستیم این موفقیت‌های بزرگ را در ذهن مردم در جامعه نهادینه کنیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم ما زحمت‌ها و تلاش‌هایی که در هشت سال دفاع مقدس کشیده شد را کاملا در ذهن دارند، ما در هشت سال دفاع مقدس توانستیم موفقیت‌های بزرگی را بدست بیاریم اما در عرصه کارآمدی،خدمت، تلاش و موفقیت های دیگری که در نظام داشتیم نتوانستیم آنگونه که باید جامعه خود را مطلع کنیم.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بحث جهاد تبیین را مطرح کردند، عنوان کرد: جهاد تبیین یعنی اینکه ما بتوانیم و اراده کنیم که خدمات و موفقیت‌های نظام را به مردم و برای مردم بدرستی انتقال دهیم.

وی افزود: تبلیغات اسلامی در این زمینه می‌تواند نقش آفرینی کرده و تاثیرگذار باشد. یکی از کارهای مهمی که این سازمان و نهادهای فرهنگی باید انجام دهد، سازماندهی و هماهنگی بین کانونها، نهادها و بین وزارتخانه‌هایی است که کار فرهنگی می‌کنند.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=222795
  • دیدگاه‌ها برای نظارت بر جایگاه تبیین و تبلیغ نظام جمهوری اسلامی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.