• امروز : جمعه, ۴ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 25 October - 2024
3

نتانیاهو در خودروهای حمل زباله کربلا

  • کد خبر : 221933
  • 28 مرداد 1403 - 8:22
نتانیاهو در خودروهای حمل زباله کربلا
در اجتماع بزرگ و جهانی اربعین امسال، دلاورمردان شهرداری همدان تصاویر نتانیاهو را ضمیمه خودروهای نظافت شهری کردند و شمر زمانه را به همگان نشان دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»به نقل از فارس؛ حسین شور است و شعور، حسین فریاد مظلومان است و انصارالحسین راهی جز منش حسین ندارند.
امروز مظلومیت کودکان غزه بر هیچ بنی‌بشری پوشیده نیست، کودکانی که گویی روی سنگلاخ‌های طف با چشمانی گریان و پای برهنه راه می‌روند و شمر زمان از کودک‌کشی خود دست نمی‌کشد.
در این راه بر همه مسلمانان واقعی فرض است که در راه شناساندن و مبارزه با یزیدیان و شمران زمان گام بردارند و در مسیر حسین(ع) بشتابند، به تعبیری از هر فرصتی برای تشریح این ظلم بزرگ بهره برند، ظلمی بی حد و حصر که ننگ تاریخ شده است.
البته به اندازه وسع و توان انتظار است و حال در موسم اربعین این رسانه بزرگ زینبی، فرصتی دست داد تا بچه‌های خدمات شهری همدان در یک اقدام خلاقانه، از خودروهای شهری رسانه‌ای بسازند برای نشان دادن رژیم غاصب و سرکرده‌اش که یک لحظه از کشتن کودکان و بی‌گناهان غافل نمی‌شود.
دلاورمردان شهرداری همدان تصاویر نتانیاهو را ضمیمه خودروهای نظافت شهری کردند و شمر زمانه را به همگان نشان دادند.
موکب خدام‌الزهرا(س)، شهرداری همدان در اربعین ۱۴۴۶ در کنار خدمات‌رسانی در نظافت شهر کربلا جانانه پای مظلومیت فلسطین ایستاد و یاد مظلوم در کنار ارباب مظلومان را زنده نگه داشت.
اجتماع بزرگ و جهانی اربعین امسال به انضمام حماسه هر ساله با «شمر زمانه را بشناس» راوی مظلومیت از دیروز تا امروز شد، گویی امسال اربعین و طریق الحسین مبدأ خیزشی شده برای نابودی رژیم کودک‌کشی که در وحشیگری و خونریزی، حد و مرز نمی‌شناسد.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=221933

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

پانزده − یک =