• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
3

نبود متولی مشخص در توجه به مسئله حجاب و عفاف/خانواده از بدحجابی ها لطمه می بیند

  • کد خبر : 120832
  • 21 تیر 1400 - 8:22
نبود متولی مشخص در توجه به مسئله حجاب و عفاف/خانواده از بدحجابی ها لطمه می بیند

حجت‌الاسلام حسینی مجد با بیان اینکه امروز خانواده ها از بدحجابی ها لطمه دیده و می بینند، گفت: بد حجابی یک درد است و درد آنجاست که این امر متولی ندارد. به گزارش عصر همدان؛ حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در دیدار با اعضای کمیسیون بانوان این شهرستان بااشاره به اهمیت و جایگاه حجاب […]

حجت‌الاسلام حسینی مجد با بیان اینکه امروز خانواده ها از بدحجابی ها لطمه دیده و می بینند، گفت: بد حجابی یک درد است و درد آنجاست که این امر متولی ندارد.

به گزارش عصر همدان؛ حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در دیدار با اعضای کمیسیون بانوان این شهرستان بااشاره به اهمیت و جایگاه حجاب در دین و جامعه اسلامی، اظهار کرد: حجاب و عفاف از ضروریات دین ماست و حضرت زهرا(س) را می‌توان نمونه کامل یک بانوی محجبه و با عفت دانست.

وی با بیان اینکه مسئله حجاب و عفاف برای هم شخص، هم خانواده و جامعه مهم است، گفت: داشتن حجاب برای شخص مهم است چراکه برای او شخصیت می آورد و برای خانواده جامعه هم آنگونه مهم است که با نبودش مورد آسیب و تهدید قرار نگیرد.

امام جمعه اسدآباد گفت: فلسفه وجودی نظام اسلامی ما حفظ ارزش‌های اسلامی است، بنابراین جامعه باید به صورت رفتاری نمایان کردن ارزشها را در خود جلوه دهد و برای ما قابل قبول نیست که حجاب بانوان و دختران ما آسیب ببیند.

وی تصریح کرد: باتوجه به انبوه مشکلات اقتصادی که در کشور در طی ۴ سال اخیر وجود داشت که مسئولان ما نسبت به دیگر مشکلات مانند فرهنگ نپرداختند.

حجت‌الاسلام حسینی مجد با بیان اینکه امروز خانواده ها از بدحجابی ها لطمه دیده و می بینند، گفت: بد حجابی یک درد است، و حجاب و عفاف متأسفانه در جامعه اسلامی متولی ندارد، گفت: امروز می بینیم که نه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مسئله حجاب وعفاف کارایی دارد و نه برای نیروی انتظامی قانون ترسیم شده و اختیارات دارد، و البته نه برای دستگاه قضا اختیارات برخوردی و برنامه خاص و روشنی دارد.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه خدمت دولت مردمی آیت الله رئیسی، گفت: امید داریم که با وجود این دولت مردمی و انقلابی، ارزش‌ها نو شوند و تلنگری به مسائل فرهنگی زده شود.

امام جمعه اسدآباد تأکید کرد: اعضای کمیسیون بانوان باید با برنامه های بلند و کوتاه مدت فرهنگسازی کنند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=120832
  • دیدگاه‌ها برای نبود متولی مشخص در توجه به مسئله حجاب و عفاف/خانواده از بدحجابی ها لطمه می بیند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.