• امروز : جمعه - ۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 28 June - 2024
1

نام گذاری ساختمان مرکزی شرکت گاز استان همدان به نام سردار شهید علی چیت سازیان+تصاویر

  • کد خبر : 124368
  • 20 مرداد 1400 - 9:41
نام گذاری ساختمان مرکزی شرکت گاز استان همدان به نام سردار شهید علی چیت سازیان+تصاویر

در روز ۱۸ مرداد ماه مصادف با روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم، شرکت گاز استان همدان از نام گذاری ساختمان مرکزی واقع در میدان شیر سنگی به نام مبارک سردار شهید علی چیت سازیان رونمایی کرد. به گزارش عصر همدان، در روز ۱۸ مرداد ماه مصادف با روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم، شرکت گاز استان […]

در روز ۱۸ مرداد ماه مصادف با روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم، شرکت گاز استان همدان از نام گذاری ساختمان مرکزی واقع در میدان شیر سنگی به نام مبارک سردار شهید علی چیت سازیان رونمایی کرد.

به گزارش عصر همدان، در روز ۱۸ مرداد ماه مصادف با روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم، شرکت گاز استان همدان از نام گذاری ساختمان مرکزی واقع در میدان شیر سنگی به نام مبارک سردار شهید علی چیت سازیان رونمایی کرد.

این مراسم که در ساختمان مرکزی شرکت گاز، با حضور فرماندار، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان و جمعی از مدیران شرکت گاز برگزار شد.

مجید صفدریان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در گفتگو با خبرنگاران گفت: امروز سعادت پیدا کردیم تا در برنامه ای که با همت مدیر کل شرکت گاز استان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مجموعه اداری این شرکت برگذار شد حضور پیدا کنیم.

صفدریان افزود: برنامه نام گذاری ساختمان این شرکت به نام سردار شهید علی چیت سازیان و همچنین رونمایی از یادمان شهدای عزیز در ورودی این ساختمان برنامه ی بسیار شایسته ای بود که این عزیزان برگزار کردند. و در واقع این کار در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان بیان کرد: نام گزاری فقط صرف اینکه نام شهید بر ساختمان یا خیابان گذاشته بشود نیست، بلکه باید باعث شود تا عطر و بوی شهدای عزیز در جامعه ما پیچیده بشود و مردم عزیز ما هیچوقت فراموش نکنند چه عزیزانی جانشان را فدا کردند تا امروز ما در امنیت کامل زندگی کنیم.

ربیعیان رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار عصر همدان عنوان کرد: امروز در بزرگداشت شهدای مدافع حرم شرکت گاز استان همدان برای اینکه بوی شهدا و یاد و خاطر آنها در شهر پیچیده بشود، ساختمان مرکزی را به نام مبارک سردار سپاه اسلام سردار شهید علی چیت سازیان با حضور فرماندار محترم، مدیر کل صدا و سیما استان و همچنین مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نام گزاری کرد.

ربیعیان افزود: همچنین امروز در ورودی این ساختمان از تابلو شهدای این شرکت و یادمان شهدای مدافع حرم پرده برادری شد تا بتوانیم ادامه دهنده یاد و خاطر شهیدان باشیم.

انتهای پیام/ ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=124368
  • دیدگاه‌ها برای نام گذاری ساختمان مرکزی شرکت گاز استان همدان به نام سردار شهید علی چیت سازیان+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.