• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

نام شهدا از قلب ها حذف نمی شود/ کار برای شهدا توشه ای برای آخرت است

  • کد خبر : 23354
  • 06 مهر 1398 - 13:09
نام شهدا از قلب ها حذف نمی شود/ کار برای شهدا توشه ای برای آخرت است

اینکه عده ای از وطن فروشان اقدام به حذف نام شهدا از کوچه ها و خیابان ها کردند، باعث شد نام شهدا بیش از پیش به چشم آید و ثابت شود نام شهدا هیچ گاه از قلب ها پاک نمی شود. به گزارش عصر همدان؛ چندماهی بود که نام شهدا در برخی شهرها به طرز […]

اینکه عده ای از وطن فروشان اقدام به حذف نام شهدا از کوچه ها و خیابان ها کردند، باعث شد نام شهدا بیش از پیش به چشم آید و ثابت شود نام شهدا هیچ گاه از قلب ها پاک نمی شود.

به گزارش عصر همدان؛ چندماهی بود که نام شهدا در برخی شهرها به طرز مشکوکی حذف و تغییر داده میشد تا انجا که باعث شد بسیاری از هموطنان در فضای مجازی شروع به اطلاع رسانی این موضعات کنند و سرو صدای زیادی در فضای مجازی ایجاد کرد.

بسیاری از خانواده های شهدا که از این اقدام ناخوشایند بودند در گفتگو های مختلف اعلام نارضایتی خود را از مسئولین به ویژه شهرداری ها مطرح کردند.

در این بین بودند جوانان و نوجوانانی که آتش به اختیار شروع به مقابله با این موضوع کردند و حتی در مراسم روز رژه با در دست داشتن تصاویری که شبیه به پلاک کوچه ها بود و نام شهدا در آن نقش بسته بود در مقابل دوربین ها و مسئولین رژه رفتند.

همین موضوع باعث شد تا با مادر یکی از شهدای عزیز کشورمان گفتگویی داشته باشیم کع در ادامه خواهید خواند.

مادر شهید محمد غفاری، درگفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه حذف نان شهدا از کوچه ها به هیچ وجه مورد قیول نیست گفت: در تمام این کوچه ها باید اسامی و عکس شهدا وجود داشته باشد و شهدا را به دست فراموشی نسپاریم.

وی، با اشاره براینکه باید عکس شهدا به همراه اسامی آنها ابتدای هر کوچه نصب شود افزود: اگر این امکان برای شهرداری ها وجود ندارد به خانواده ها اعلام کنند تا خود خانواده های شهدا این کار را انجام دهند و هزینه هارا پرداخت کنند.

مادر شهید غفاری، با تاکید براینکه باید همه ی شهدا را مد نظر داشته باشیم و بین شهدا فرق نگذاریم ادامه داد: اینکه بعضی وقتها به خانواده های شهدا سر کشی میشود باعث افتخار است و ما منت افرادی را میکشیم که می خواهند به خانه ما بیایند.

وی، با بیان اینکه شهید متعلق به همه مردم است و فقط برای من یک نفر نیست یادآور شد: خون همه شهدا در راه خدا و برای سیدالشهدا ریخته شده است به همین دلیل باید قدر همه شهدا را بدانیم و بین انها فرق نگذاریم.

مادر شهید غفاری، ادامه داد: تصاویر همه شهدا از جمله مدافعان ۸ سال دفاع مقدس؛ شهدای مدافع وطن و شهدای مدافع حرم را در سطح شهرها نصب کنند و یاد و خاطره شهدا همیشه زنده بماند.

 

وی، با اشاره براینکه شهدای صابرین در استان بسیار غریب اند گفت: بسیاری از مردم اصلاً شهدای صابرین را نمی شناسند و ما انتظار داریم مسئولین همه شهدارا به مردم معرفی کنند.

این مادر شهید، با بیان اینکه رضایت کامل مسئولین صابرین دارند و از اقدامات آنها تشکر میکنند گفت: رسیدگی این مسئولین به خانواده های شهید زیاد است و البته درکنار آنها بنیاد شهید نیز کمک حال خانواده های شهیدانند.

وی، مهمترین مشکل امروزه در جامعه را کمرنگ شدن فرهنگ و ایمان راسخ دانست و ادامه داد: وضعیت حجاب درجامعه باید بهتر شود و زنان و دختران فلسفه حجاب را با تمام وجود درک کنند.

این مادر شهید با تاکید براینکه هرکس دراین دنیابرای شهدا کار کند کوله بارش را برای دنیای اخرت می بندد افزود: ما هیچ انتظاری از سپاه نداریم و هیچ گله ای نیز از آنها نداریم اما بهتراست حواس مسئولین به همه خانواده های شهدا باشد.

وی در پایان با اشاره بر اینکه اگر شهدای ۸ سال دفاع مقدس نبودند امروز امنیت را درجامعه نداشتیم و کشور به دست فرزندان ما نمی رسید گفت: اینکه فردی همچون حاج حسین یکتا در جامعه از رشادت های شهدا سخن می گوید بسیار خوب است و باعث اشنایی بیشتر مردم با شهدا می شود.

به گزارش عصر همدان؛ در پایان باید گفت این سناریوی مشکوک دشمنان داخلی که قطعا از دشمنان خارجس دستور می گیرند با اقدام اگاهانه اتش به اختیاران این مرز و بوم  شکست خورده است و دشمنی بسیاری از افرادی که در لباس دوست مشغول به خنجر زدن به این نظام هستند کاملاًً واضح و اشکار است.

بی شک این اقدام دشمنان نه تنها باعث شد شهدا از یاد ها بروند بلکه یادو خاطره شهدا را بیش از پیش در دل ها زنده کردند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=23354
  • دیدگاه‌ها برای نام شهدا از قلب ها حذف نمی شود/ کار برای شهدا توشه ای برای آخرت است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.