• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
1

ناراضی تراشی به سبک شهرداری همدان / ورودی شهید زمانی به بلوار شهید احمدی روشن بدون اطلاع قبلی مسدود شد

  • کد خبر : 34567
  • 09 آذر 1398 - 10:02
ناراضی تراشی به سبک شهرداری همدان / ورودی شهید زمانی به بلوار شهید احمدی روشن  بدون اطلاع قبلی مسدود شد

آیا نمی شد قبل از رسیدن به انتهای شهید زمانی اطلاع رسانی مناسب صورت پذیرد تا خودروها این مسیر را طی نکنند و متحمل هزینه نشوند و در صورت بروز حادثه، مسئولیت آن متوجه چه کسی خواهد بود ؟ به گزارش عصر همدان، ظاهرا عدم اطلاع رسانی به مردم در دستگاههای اجرایی به یک اپیدمی […]

آیا نمی شد قبل از رسیدن به انتهای شهید زمانی اطلاع رسانی مناسب صورت پذیرد تا خودروها این مسیر را طی نکنند و متحمل هزینه نشوند و در صورت بروز حادثه، مسئولیت آن متوجه چه کسی خواهد بود ؟

به گزارش عصر همدان، ظاهرا عدم اطلاع رسانی به مردم در دستگاههای اجرایی به یک اپیدمی دارد تبدیل می شود. بر اساس گزارشات رسیده از همشهریان ، شهرداری همدان در اقدامی غافلگیرانه مسیرهای ورودی و خروجی خیابان شهید زمانی به بلوار شهید احمدی روشن را به بهانه عملیات عمرانی مسدود نموده است.

در این راستا خبرنگار ما برای پیگیری به محل مراجعه و متوجه شدیم که این موضوع صحت دارد.

خودروهای سواری که قصد ورود به بلوار شهید احمدی روشن یا مسیر خیابان شهید زمانی را دارند با کانال بزرگ حفر شده و نوار زرد رنگی مواجه می شوند که بدون هیچ نوع تابلوی هشدار، این مسیر را قطع نموده است . فارغ از هزینه های زمان و سوختی که به همشهریان تحمیل می شود ، این سوال مطرح است که واقعا نمی شد این پروژه در زمان دیگری که مسیر خلوت تر باشد (مثل روزهای تعطیل) اجرا شود؟ و آیا نمی شد قبل از رسیدن به انتهای شهید زمانی اطلاع رسانی مناسب صورت پذیرد تا خودروها این مسیر را طی نکنند و متحمل هزینه نشوند و در صورت بروز حادثه، مسئولیت آن متوجه چه کسی خواهد بود؟

و نکته آخر خطاب به مسئولین محترم دستگاههای اجرایی؛ به نظر می رسد اگر مردم را محرم بدانیم و مسائل را با ایشان در میان بگذاریم ، همکاری مثال زدنی آنها باعث پیشرفت سریع کارها خواهد بود . باور کنیم مردم فهیم ما هم مشکلات و مسائل را درک می کنند و هم پشتیبان نظام و دستگاههای اجرایی خواهند بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=34567
  • دیدگاه‌ها برای ناراضی تراشی به سبک شهرداری همدان / ورودی شهید زمانی به بلوار شهید احمدی روشن بدون اطلاع قبلی مسدود شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.