• امروز : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
0

میزبانی کمیته عفاف و حجاب شهرستان بهار از آرایشگران زن بهاری در اردوی فرهنگی+تصاویر

  • کد خبر : 120948
  • 22 تیر 1400 - 8:34
میزبانی کمیته عفاف و حجاب شهرستان بهار از آرایشگران زن بهاری در اردوی فرهنگی+تصاویر

فاطمه کتابی اصل با بیان اینکه آرایشگران نقش مهمی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب دارند، اظهار کرد: همزمان با روز ملی عفاف و حجاب و سالروز حضرت فاطمه زهرا(س) و امام علی(ع)، کمیته عفاف و حجاب شهرستان بهار طی برنامه ای میزبان آرایشگران بهاری در محل اردوگاه فرهنگی تربیتی ابوذر همدان بود. به گزارش […]

فاطمه کتابی اصل با بیان اینکه آرایشگران نقش مهمی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب دارند، اظهار کرد: همزمان با روز ملی عفاف و حجاب و سالروز حضرت فاطمه زهرا(س) و امام علی(ع)، کمیته عفاف و حجاب شهرستان بهار طی برنامه ای میزبان آرایشگران بهاری در محل اردوگاه فرهنگی تربیتی ابوذر همدان بود.

به گزارش عصرهمدان، مسئول کمیته عفاف وحجاب شهرستان بهار به بیان اینکه آرایشگران نقش مهمی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب دارند اظهار کرد: همزمان با روز ملی عفاف و حجاب و سالروز حضرت فاطمه زهرا(س) و امام علی(ع)، کمیته عفاف و حجاب شهرستان بهار طی برنامه ای میزبان آرایشگران بهاری در محل اردوگاه فرهنگی تربیتی ابوذر همدان بود.

فاطمه کتابی اصل تصریح کرد: با توجه به اهمیت نهادینه شدن فرهنگ حجاب و عفاف و نقش آرایشگران زن در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب کارگاه تفریحی و آموزشی اردوگاه ابوذر با همکاری فرمانداری، اداره ورزش و جوانان و بسیج جامعه زنان شهرستان بهارهمراه با برنامه های متنوع چون کرسی آزاد اندیشی، جلسه تخصصی پوست و مو، مسابقه دارت همراه با اهدای هدایا برگزار شد.

کتابی اصل با اشاره به اینکه، اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهمتر است گفت: باید اقدامات اساسی در رابطه با فرهنگ حجاب و عفاف صورت گیرد چراکه این امر ارزش مهمی در تعالیم اسلامی دارد و اشاعه آن نیازمند آموزش های مداوم می باشد.

وی با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار قشر آرایشگران زن در بین بانوان عنوان کرد: قشر آرایشگران در کنار فعالیت های زیبایی با ترویج سبک اسلامی در بین بانوان نقش موثری در ترویج رعایت حجاب و عفاف خواهند داشت و پتانسیل و مشارکت حداکثری این قشر بسیار تاثیر گذار و ارزشمند است.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=120948
  • دیدگاه‌ها برای میزبانی کمیته عفاف و حجاب شهرستان بهار از آرایشگران زن بهاری در اردوی فرهنگی+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.