• امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
2

میانگین بارندگی در تویسرکان ۳۰ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 95930
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۸:۳۷
میانگین بارندگی در تویسرکان ۳۰ درصد افزایش یافت

علیرضا شمس الهی گفت: مجموع بارش ها در سال زراعی جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد و نسبت به میانگین بلند مدت آن تا تاریخ مشابه ۱۳ درصد افزایش داشته است. علیرضا شمس الهی، رئیس اداره هواشناسی تویسرکان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به بارش های به نسبت خوب […]

علیرضا شمس الهی گفت: مجموع بارش ها در سال زراعی جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد و نسبت به میانگین بلند مدت آن تا تاریخ مشابه ۱۳ درصد افزایش داشته است.

علیرضا شمس الهی، رئیس اداره هواشناسی تویسرکان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به بارش های به نسبت خوب و خوشحالی کشاورزان تویسرکانی به همین سبب، گفت: این مرکز هواشناسی بارش های اخیر را ۵.۲ میلیمتر ثبت کرده است.

وی جمع بارش سال زراعی تاکنون را ۱۳۶.۹ اعلام و اظهار کرد: تا پنج روز آینده بارش قابل توجهی نداریم، اکثر روزها آسمان تویسرکان صاف تا نیمه ابری و البته با کاهش دمای محسوس روبرو هستیم.

رئیس اداره هواشناسی تویسرکان افزود: بنابراین با توجه به مجموع بارش ها می توان گفت که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد و نسبت به میانگین بلند مدت آن تا تاریخ مشابه ۱۳ درصد افزایش داشته است.

شمس الهی همچنین عنوان کرد: حداقل دمای هوا در ۲۴ ساعت گذشته منفی دو درجه سانتیگراد و حداکثر آن هفت درجه سانتیگراد ثبت شده است.

وی در ادامه اعلام کرد: در ۲۴ ساعت آینده نیز حداقل دمای هوای تویسرکان منفی پنج درجه سانتیگراد و حداکثر آن هشت سانتیگراد خواهد بود.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=95930
  • دیدگاه‌ها برای میانگین بارندگی در تویسرکان ۳۰ درصد افزایش یافت بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.