• امروز : شنبه - ۹ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 29 June - 2024
3

مکتب شهدایی همچون شهید بهشتی، روشن کننده مسیر انقلاب است

  • کد خبر : 156294
  • 02 تیر 1401 - 8:26
مکتب شهدایی همچون شهید بهشتی، روشن کننده مسیر انقلاب است

قائم مقام رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: لازمه سرباز انقلاب و رهبری شدن، حرکت در مسیر و مکتب شهدا است. به گزارش عصر همدان؛ حجت الاسلام پیرمحمد احمدوند در آیین گرمیداشت هفته قوه قضائیه در باغ بهشت همدان با گرامیداشت سالروز شهادت شهید بهشتی و یارانش، گفت: مطابق با روایات کسی که در راه […]

قائم مقام رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: لازمه سرباز انقلاب و رهبری شدن، حرکت در مسیر و مکتب شهدا است.

به گزارش عصر همدان؛ حجت الاسلام پیرمحمد احمدوند در آیین گرمیداشت هفته قوه قضائیه در باغ بهشت همدان با گرامیداشت سالروز شهادت شهید بهشتی و یارانش، گفت: مطابق با روایات کسی که در راه خدا به شهادت می رسد گناهانش محو و به دیدار خداوند متعال نائل می شود.

وی اظهار کرد: آن مکتبی که شهدایی همچون شهیدان بهشتی، مفتح و شهید سرافراز استانمان شهید همدانی برای ما ترسیم کرده اند روشن کننده مسیر انقلاب ماست.

قائم مقام رئیس کل دادگستری استان همدان با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ما، افزود: با توجه به شرایط موجود در جنگ امروز دفاع از آرمان های نظام پیچیده تر شده و ما باید خود را باید برای این دفاع آماده کنیم.

حجت الاسلام احمدوند تصریح کرد: اگر می خواهیم به مقام مدافع خون شهدا برسیم و رزمنده و سرباز رهبر انقلاب باشیم، باید در لحظات حساس در راه امام و شهدا حرکت کرده و از آن مسیر حمایت کنیم.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=156294
  • دیدگاه‌ها برای مکتب شهدایی همچون شهید بهشتی، روشن کننده مسیر انقلاب است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.