• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
7
امام‌جمعه شهرگیان نهاوند:

منافقین سرگردان و متحیر مانده‌اند

  • کد خبر : 188318
  • 07 تیر 1402 - 9:30
منافقین سرگردان و متحیر مانده‌اند
امام‌جمعه شهرگیان نهاوند گفت: منافقین سر گردانند و امروز واقعاً به عینه این سرگردانی را مشاهده می‌کنیم و آن‌ها از این شرایطی که برایشان ایجادشده متحیر مانده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حامد ربانی در گفتگو با عصر همدان در خصوص جنایت‌های منافقین در هفتم تیر سال ۶۰ و هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: شهید بهشتی فردی مؤمن و انقلابی و در خط ولایت بودند که در حادثه هفتم تیر هدف کینه منافقین قرار گرفت و در این حادثه شهید آیت‌الله حیدری افتخار نهاوند هم آسمانی شد.

وی اظهار داشت: منافقین اول شهید مظلوم بهشتی را ترور شخصیتی کردند تا این عزیزان را از چشم مردم بیندازند و بعد ایشان را ترور کردند و به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام ربانی افزود: منافقین آیات قرآن و احادیث را به نفع خودشان تفسیر می‌کردند و توجهی به احکام الهی نداشتند و واقعیت‌ها را نمی‌گفتند و ترور می‌کردند و افراد زیادی را به خاک و خون کشیدند و از هیچ جنایتی فروگذار نبودند.

وی ادامه داد: در زمان جنگ هم منافقین با صدام همکار شدند و مردم عراق را هم ترور و سرگردان کردند و ازآنجا هم رانده شدند و بعد در اروپا و فرانسه و آلبانی مستقر شدند و اخیراً هم که دیدید چه بر سر آن‌ها آمده است.

امام‌جمعه شهر گیان گفت: همان‌طور که قرآن فرموده منافقان سر گردانند و امروز واقعاً به عینه این سرگردانی را مشاهده می‌کنیم و آن‌ها متحیر مانده‌اند.

وی بیان داشت: دیدید پلیس آلبانی که به مقر آن‌ها حمله کرد در چه شرایطی بودند که این وضعیتی که الآن آن‌ها دارند نتیجه مقاومت مردم و دیپلماسی عزتمندانه دولت انقلابی است.

حجت‌الاسلام ربانی گفت: برخی مسئولان هم درگذشته بودند که دیپلماسی التماسی را در پیش گرفتند و هیچ منفعتی هم برای مردم نداشت ولی این دولت استوار ایستاده است.

وی ادامه داد: دیپلماسی عزتمندانه و انقلابی باید این‌گونه باشد و دیدیم که بعد از گفتگو تلفنی رئیس‌جمهور ما با رئیس‌جمهور فرانسه در آنجا هم جلسه سالانه منافقین لغو شد که این نشانه اقتدار است.

امام‌جمعه شهر گیان افزود: منافقین هر جا هستند فساد و فتنه است و اسنادی که از کمپ آن‌ها هم به دست پلیس آلبانی افتاده نشان می‌دهد که آن‌ها در حال اقدامات تروریستی و جاسوسی علیه دیگر کشورها هم بودند.

وی اظهار داشت: منافقین امروز بی‌وطن‌تر از همیشه هستند و همان‌طور که حاج قاسم گفتند؛ سرگردان شدند کسانی که تیری به سمت این انقلاب پرتاب کردند و امروز این‌طور شده است و همه‌کسانی که علیه این انقلاب مقدس اسلامی اقدامی کردند شرایط آن‌ها را می‌بینیم که به چه خواری افتاده‌اند.

 

انتهای پیام/ سهرابی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=188318
  • دیدگاه‌ها برای منافقین سرگردان و متحیر مانده‌اند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.