• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

منافقین با آفتاب آمدند و چلچراغ راه‌ انداختند اما به فروغ جاویدان نرسیدند

  • کد خبر : 187328
  • 28 خرداد 1402 - 13:20
منافقین با آفتاب آمدند و چلچراغ راه‌ انداختند اما به فروغ جاویدان نرسیدند
رئیس بسیج اساتید دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی گفت: منافقین خائن با استفاده از همان تجهیزات و ادوات صدام حسین، سه عملیات آفتاب، چلچراغ و فروغ جاویدان را اجرا کردند که آخرین عملیات به نتیجه نرسید .

علیرضا نوروزی‌شرف در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به سه عملیات با عناوین آفتاب، چلچراغ و فروغ جاویدان از سوی منافقین در سال ۶۷، گفت: منافقین پس از آنکه متوجه اوج منفور بودن خود در بین مردم ایران شدند، به دنبال انتقام از مردم برآمدند که در این راه دست به دامن صدام جنایتکار دشمن تمامیت ارضی ایران و ملت ایران شدند و تقاضای کمک کردند تا به عنوان پیاده نظم رژیم بعث عراق علیه مردم ایران وارد جنگ شوند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی میزان دشمنی و عداوت منافقین با ملت ایران را در حدی خواند که نه تنها حاضر شدند هر گونه خفت و خواری و ذلت و خیانت را بپذیرند، بلکه با شهادت جوانان و فرزندان ایران اندکی از عقده و کینه خود را تخلیه کنند.

وی اذعان کرد: رژیم بعث عراق هم در آن روزها فرصت را غنیمت شمرده و امکانات فراوانی از جمله چندین دستگاه خودروی زرهی، ۱۰۰ قبضه تفنگ ۱۰۶ میلیمتری، ۳۰۰ قبضه انواع خمپاره اندازهای ۶۰ و ۸۱ کماندویی، ۱۰۰ قبضه توپ پدافند هوایی، ۸۰ قبضه دوشکا و ۵۰ قبضه موشک دوش پرتاب سهند در اختیار منافقین گذاشت، حتی در تأمین تانک‌ها و نفربرهای عملیاتی، توپخانه، باز کردن میدان مین و معبر، پشتیبانی هوایی و بمباران شدید منطقه در طول عملیات، پشتیبانی ترابری و جابه جایی نیروهای منافقین و اسرا به پشت خط به صورت جدگانه کمک بزرگی به منافقین کرد.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی با بیان اینکه منافقین خائن با استفاده از همان تجهیزات و ادوات صدام حسین، عملیات آفتاب را در اول فروردین ماه ۱۳۶۷ در جبهه شوش شروع کردند، افزود: البته منافقین با حمایت مستقیم ارتش عراق، به کشوری که ادعا داشتند به آن تعلق دارند، هجوم آوردند و به روی فرزندان ایران و مدافعان کشور اسلحه کشیدند، تعدادی از این مدافعان با شرافت و میهن دوست را به شهادت رساندند.پس از آن به عراق فرار کردند و در آنجا به خاطر این خیانت و جنایت، جشن و پایکوبی راه انداختند.

نوروزی‌شرف به عملیات چلچراغ در ۲۸ خرداد سال ۱۳۶۷ هم اشاره‌ای کرد و گفت: در این عملیات هم منافقین وظیفه حمله زمینی را برعهده داشتند و ارتش رژیم بعث عراق، از طریق توپخانه، نیروی هوایی و سلاح های شیمیایی از آنها پشتیبانی می‌کرد که پس از اجرای آن فتح شهر خالی از جمعیت مهران، شعار امروز مهران فردا تهران را سر دادند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه آن منافقین عملیات فروغ جاویدان را هم با شعار “دیروز مهران امروز تهران” در سوم مرداد ماه ۱۳۶۷، در کرمانشاه آغاز کرده ‌و احمق‌ها به خیال خام خود بنا داشتند در ۳۶ ساعت تهران را فتح کنندغافل از آن که ایثارگری ها و مقاومت دلاوران و مدافعان ایران و فرزندان ولایتمدار ایران، شکست مفتضحانه ای بر آنها وارد می‌سازد.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی با بیان اینکه امروز باید دشمنان بدانند، نمی‌توانند منافقین را حتی درک کنند، افزود: بدون تردید، هیچ‌گاه جنایت و خیانت آن‌ها تطهیر نخواهد ماند و ملت ایران برای همیشه ذات کثیف و خون‌خوار آن‌ها را شناخته است.

انتهای پیام/نظری

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=187328
  • دیدگاه‌ها برای منافقین با آفتاب آمدند و چلچراغ راه‌ انداختند اما به فروغ جاویدان نرسیدند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.