• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
1

ممنوعیت تردد در جاده ها تا یک هفته دیگر و برخورد با متخلفان در سراسر کشور

  • کد خبر : 125581
  • 30 مرداد 1400 - 21:14
ممنوعیت تردد در جاده ها تا یک هفته دیگر و برخورد با متخلفان در سراسر کشور

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد محدودیت ها و ممنوعیت های تردد بین شهرستانه ها و استان های سراسر کشور تا پایان شب جمعه پنجم شهریور ماه ادامه دارد و با متخلفان برخورد می گردد. به گزارش عصرهمدان؛ سردار سیدکمال هادیانفر درباره آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور افزود: برابر مصوبه ستاد […]

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد محدودیت ها و ممنوعیت های تردد بین شهرستانه ها و استان های سراسر کشور تا پایان شب جمعه پنجم شهریور ماه ادامه دارد و با متخلفان برخورد می گردد.

به گزارش عصرهمدان؛ سردار سیدکمال هادیانفر درباره آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور افزود: برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت و ممنوعیت‌های تردد در سراسر کشور ازتا جمعه پنجم شهریور ماه در ورودی و خروجی تمام شهرها اعمال می شود.

هادیانفر گفت: برخی از هموطنان تصور کرده بودند که این محدودیت‌ها تا پایان جمعه ۲۹ مرداد است اما تاکید می‌کنم که این روند تا پایان روز جمعه پنجم شهریورماه ادامه خواهد داشت و تردد ها با حضور پلیس راهور در تمامی جاده‌ها و محورها کنترل و از ورود و خروج خودرو ها با پلاک های غیر بومی جلوگیری به عمل می آید.

رئیس پلیس راهور ناجا درباره تردد پلاک‌های بومی عنوان کرد: طرح منع تردد به صورت استانی اجرا می‌شود و ورود پلاک‌های بومی به همان استان بلامانع است.

انتهای پیام/ ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=125581
  • دیدگاه‌ها برای ممنوعیت تردد در جاده ها تا یک هفته دیگر و برخورد با متخلفان در سراسر کشور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.