• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
3

ملایر صاحب ایستگاه لرزه‌نگاری می‌شود

  • کد خبر : 17604
  • 09 شهریور 1398 - 13:38
ملایر صاحب ایستگاه لرزه‌نگاری می‌شود

فرماندار ملایر گفت: ایستگاه لرزه‌نگاری برای اولین بار در شهرستان ملایر و در روستای زاغه انوج احداث می‌شود. به گزارش عصر همدان؛ قدرت الله ولدی ظهر امروز در هفتمین شورای اداری شهرستان ملایر در فرمانداری این شهر اظهار داشت: اعتبار لازم برای این پروژه در تخصیص یافته است و شهرستان‌های هم‌جوار نیز از مزایای آن […]

فرماندار ملایر گفت: ایستگاه لرزه‌نگاری برای اولین بار در شهرستان ملایر و در روستای زاغه انوج احداث می‌شود.

به گزارش عصر همدان؛ قدرت الله ولدی ظهر امروز در هفتمین شورای اداری شهرستان ملایر در فرمانداری این شهر اظهار داشت: اعتبار لازم برای این پروژه در تخصیص یافته است و شهرستان‌های هم‌جوار نیز از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند

وی گفت: در جلسه‌ای در ستاد بحران استان بحث استقرار ایستگاه لرزه‌نگاری مطرح شد و تنها یک مجوز به استان داده شده بود که با پیگیری‌ها و نامه‌نگاری‌ها در آن جلسه این ایستگاه به ملایر اختصاص یافت.

فرماندار ملایر به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه اشاره و تاکید کرد: این انتخابات در راستای تداوم انقلاب در گام دوم و پس از گام اول در چهل سال انقلاب برگزارشده و قانون‌مند عمل کردن، بی‌طرفی کامل، انسجام ملی و مشارکت حداکثری چهار شعار اصلی در انتخابات پیش رو خواهد بود.

وی گفت: در طی مدت باقی‌مانده تا انتخابات چه نمایندگان فعلی و چه نامزدها بر اساس قانون عمل کنند و مدیران نیز توجه داشته باشند که حتی اگر برادر آن‌ها نامزد انتخابات باشند استفاده از امکانات دولتی و حضور در جلسات شبانه انتخاباتی ممنوع است.

ولدی پیروزی را سرانجام جنگ اقتصادی امروز در کشور دانست بیان کرد: همان‌گونه که رهبری بارها بیان کرده‌اند گرفتاری‌هایی که دشمن برای کشور ایجاد کرده و جنگی تمام‌عیار اقتصادی علیه ما ایجاد کرده است را پشت سر می‌گذاریم.

وی با توجه به جذب تسهیلات توسط مدیران تاکید کرد و گفت: با توجه به مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی و تسهیلات در نظر گرفته‌شده برای دستگاه‌های حمایتی، مدیران تلاش‌های لازم برای جذب این اعتبارات را انجام دهند.

فرماندار ملایر افزود: در صورت عدم جذب اعتبارات آن‌ها در اختیار سایر دستگاه‌ها قرار می‌گیرند.

وی تولیدکنندگان را بر اساس سخنان رهبری رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی دانست و بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی به تولیدکنندگان کمک کرده و حمایت‌های لازم را از آنان انجام دهند و بانک‌ها نیز از بروکراسی‌های اداری و قوانین دست و پا گیر برای بخش خصوصی در راستای قانون بادید مثبت عمل کنند به بخش خصوصی کمک کنند.

ولدی تاکید کرد: اگر نتوانیم از این تسهیلات استفاده کنیم امکان دارد در آینده بخشنامه‌های جدید از بالادست آمده و دیگر نمی‌توان از این تسهیلات استفاده کرد.

وی به ابلاغ قانون ۶ حمایت از مصرف‌کنندگان در سال گذشته و مشخص شدن نتایج آن در شهرستان اشاره کرد و گفت: پس از ابلاغ این قانون نماینده‌ای از فرمانداری و اداره صنعت، معدن و تجارت مشخص شد بازدیدهایی از ادارات انجام شد.

فرماندار ملایر گفت: در این بازدیدها در ۵ بخش اطلاع‌رسانی درست به مراجعه‌کنندگان، ارائه خدمات به ارباب‌رجوع، نحوه رسیدگی به شکایات مراجعه‌کنندگان، آموزش تکریم به ارباب‌رجوع نظرسنجی‌ها در ادارات گزارش‌هایی تهیه و به استاندارد ی ارسال شد.

وی افزود: گزارش‌ها در استاندارد ی بررسی و به هر اداره از ۱۰۰ نمره‌ای داده شد و ادارات برتر در شهرستان در بحث حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مشخص شدند.

ولدی گفت: در این بررسی دستگاه‌های عضو شورای تأمین جز این لیست نیستند و مابقی دستگاه‌ها مورد بررسی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=17604
  • دیدگاه‌ها برای ملایر صاحب ایستگاه لرزه‌نگاری می‌شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.