• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
0

معرفی ۹ عامل برگزار کننده جشن عروسی در نهاوند به مراجع قضایی

  • کد خبر : 74817
  • 20 تیر 1399 - 10:40
معرفی ۹ عامل برگزار کننده جشن عروسی در نهاوند به مراجع قضایی

سیامک دانشور گفت: با توجه به وضعیت کرونایی نهاوند برگزاری مراسم ختم و عدوسی ممنوع است و در این رابطه ۹ عامل برگزاری جشن عروسی در نهاوند به مرجع قضایی معرفی شدند. به گزارش عصر همدان؛ سیامک دانشور در گفتگو با خبرنگاران گفت: عاملان برگزارکننده ۹ مراسم جشن عروسی در شهرستان نهاوند که نسبت به تهدید […]

سیامک دانشور گفت: با توجه به وضعیت کرونایی نهاوند برگزاری مراسم ختم و عدوسی ممنوع است و در این رابطه ۹ عامل برگزاری جشن عروسی در نهاوند به مرجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش عصر همدان؛ سیامک دانشور در گفتگو با خبرنگاران گفت: عاملان برگزارکننده ۹ مراسم جشن عروسی در شهرستان نهاوند که نسبت به تهدید سلامت عمومی بی تفاوت بودند در راستای دستورالعمل های ستاد پیشگیری و مبارزه با کنترل ویروس مرگبار کرونا و عدم توجه به پروتکل های بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی اظهار داشت: طبق قانون هر اقدامی که علیه سلامت و بهداشت عمومی بر اساس ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی جرم شناخته و مجازات را نیز تعیین نموده است و حتی به مدت یک‌سال حبس دارد.

دانشور ادامه داد: امیدواریم مردم به توصیه‌های بهداشتی و سلامت توجه کنند تا بتوانیم از شّر ویروس کرونا به عنوان تهدید کننده جامعه و خانواده‌ها رهایی یابیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: هر کسی با برگزاری تجمعات در عروسی و عزا و رعایت نکردن دستورالعمل‌ های بهداشتی جان مردم را به خطر بیندازد و موجب ابتلای مردم به کرونا شود، بهداشت و درمان به عنوان شاکی و متولی سلامت مردم، صاحب عروسی و عزا را به‌عنوان متخلف به دستگاه قضایی معرفی خواهد کرد.

وی در پایان گفت: همشهریان برای جلوگیری از ابتلا به کرونا باید از ماسک استفاده کنند و دستورات بهداشتی را رعایت کنند.

انتهایپیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=74817
  • دیدگاه‌ها برای معرفی ۹ عامل برگزار کننده جشن عروسی در نهاوند به مراجع قضایی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.