• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
2

معاون اقتصادی توانمند، مطالبه همدانی ها از استاندارد

  • کد خبر : 141551
  • 25 دی 1400 - 8:50
معاون اقتصادی توانمند، مطالبه همدانی ها از استاندارد

امروز که اقتصاد، اولویت اصلی کشور است و مردم در معیشت دچار مشکل شده اند به نظر می رسد اولویت استاندارد ی ها پیشبرد طرح های اقتصادی باشد. به گزارش عصرهمدان؛ معاون امور اقتصادی استاندارد ی با تمام نهادهای دولتی مرتبط با شهر و روستا از پست بانک گرفته تا توسعه در دور افتاده ترین […]

امروز که اقتصاد، اولویت اصلی کشور است و مردم در معیشت دچار مشکل شده اند به نظر می رسد اولویت استاندارد ی ها پیشبرد طرح های اقتصادی باشد.

به گزارش عصرهمدان؛ معاون امور اقتصادی استاندارد ی با تمام نهادهای دولتی مرتبط با شهر و روستا از پست بانک گرفته تا توسعه در دور افتاده ترین روستاها نقش دارد.

از جذب سرمایه گذار گرفته تا توسعه و اشتغال در روستاها که می تواند مهاجرت معکوس رابه دنبال داشته باشد می توان در نقش معاون اقتصادی استاندارد ی برشمرد؛ بنابراین انتخاب این معاون در استاندارد ی از اهمیت ویژه ای برخودار است.

استانی که آمار اشتباه اشتغال در آن باعث شد که نتواند بسیاری از سرمایه و منابع را جذب کند و امروز شاهد بیکاری مفرط در این استان هستیم.

مردم دارالمومنین همدان انتظار دارند دستگاه اجرایی استاندارد ی یک معاون اقتصادی خوب به دور از حواشی و دخالت نمایندگان انتخاب کند تا بتوان گره کور بیکاری در این استان را باز کرد.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=141551
  • دیدگاه‌ها برای معاون اقتصادی توانمند، مطالبه همدانی ها از استاندارد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.