• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
3

مطالبه ۴ میلیارد تومانی شهرداری رزن از دستگاه های اداری/صدور مجوز ساخت برای شهرک سیمان هگمتان

  • کد خبر : 78947
  • 20 مرداد 1399 - 9:59
مطالبه ۴ میلیارد تومانی شهرداری رزن از دستگاه های اداری/صدور مجوز ساخت برای شهرک سیمان هگمتان

شهردار رزن گفت: فرآیند آماده سازی شهرک سیمکان هگمتان جهت انجام عملیات ساختمانی انجام شده و این شهرک آماده احداث است. حجت الله علیخانی شهردار رزن، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار کرد: شهرداری رزن جهت کاهش قیمت زمین و مسکن تلاش کرده است تا با سریع ترین زمان ممکن فرآیندهای اداری چهار شهرک […]

شهردار رزن گفت: فرآیند آماده سازی شهرک سیمکان هگمتان جهت انجام عملیات ساختمانی انجام شده و این شهرک آماده احداث است.

حجت الله علیخانی شهردار رزن، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار کرد: شهرداری رزن جهت کاهش قیمت زمین و مسکن تلاش کرده است تا با سریع ترین زمان ممکن فرآیندهای اداری چهار شهرک در دست احداث را سرعت ببخشد.

وی با اشاره به انجام امور مقدماتی شهرک سیمان های هگمتان، بهداشت، فرهنگیان ۲ و ایثارگران ادامه داد: در تلاش هستیم تا با سرعت بیشتری مراحل اداری دریافت و صدور مجوز جهت ساخت شهرک های مسکونی جدید در رزن آغاز شود.

شهردار رزن از آغاز صدور مجوز ساخت برای شهرک سیمان هگمتان خبر داد و گفت: این شهرک هم اکنون آماده ساخت است.

علیخانی با بیان اینکه در مسئله اقدام ملی مسکن و اختصاص زمین به این طرح شهرداری مسئولیتی ندارد، اضافه کرد: در این خصوص بنیاد مسکن به عنوان مسئول طرح، زمین مورد نظر اداره راه و شهرسازی را نپذیرفته و تایید نکرده است.

او با بیان اینکه شهرداری در صورت امکان، همکاری لازم را جهت احداث طرح ملی مسکن انجام خواهد داد، گفت: طرح اصلاح وضعیت رفوژ میانی شهر رزن آماده شده و جهت تصمیم گیری و تعیین وضعیت به مراجع قانونی ارسال می شود.

علیخانی تملک زمین در جهت احداث پارک بانوان را یکی دیگر از اقدامات شهرداری رزن برشمرد و افزود: با وجود شرایط تحریم و بیماری کرونا تلاش شده است تا امور عمرانی و اداری شهرداری متوقف نشود.

وی در خصوص تردد تاکسی های پراید در مسیرهای بین شهری رزن به قروه و رزن به دمق نیز گفت : این مسئله در شورای ترافیک مطرح شده است و منتظر اعلام نظر نهایی مراجع کارشناسی هستیم.

علیخانی وجود برخی ساختمانهای غیر ایمن در داخل شهر را موجب نارضایتی دانست و تاکید کرد: شهرداری با احصا این ساختمانها پس از تذکرات لازم، اسامی را برای دادستانی محترم ارسال کرده است و ما منتظر نظر و دستور دادستانی محترم  هستیم.

شهردار رزن عدم پرداخت مطالبات شهرداری توسط دستگاه ها و نهادهای دولتی را یکی از مشکلات جدی در تامین منابع مالی عنوان کرد و گفت: شهرداری رزن بیش از ۴ میلیارد تومان از دستگاه های اداری و دولتی طلب دارد که خواسته ی ما پرداخت این مبلغ است تا بتوانیم شهر را در این دوران سخت مدیریت کنیم.

حجت الله علیخانی با اشاره به اینکه با این منابع، بخشی از مشکلات شهر برطرف خواهد شد، خاطرنشان کرد: آماده هرگونه همکاری جهت پرداخت این مطالبات توسط دستگاه ها و ادارات هستیم.

رئیس شورای شهر رزن نیز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه در خصوص تاکسی های غیر استاندارد د بین شهری باید از به به کارگیری افراد بازنشسته جلوگیری کرد، گفت: در بحث جایگزینی و تبدیل تاکسی های غیر استاندارد د نیز متاسفانه سال هاست که تاکسی استاندارد دی تحویل ما نشده است.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=78947
  • دیدگاه‌ها برای مطالبه ۴ میلیارد تومانی شهرداری رزن از دستگاه های اداری/صدور مجوز ساخت برای شهرک سیمان هگمتان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.