• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

مشکلات تردد اتوبوس های نهاوند به تهران حل شد

  • کد خبر : 111676
  • 10 اردیبهشت 1400 - 11:49
مشکلات تردد اتوبوس های نهاوند به تهران حل شد

پس از وجود مشکلاتی برای رانندگان اتوبوس های مسیر نهاوند به تهران با حضور آنها در فرمانداری شهرستان و برگزاری جلسه با مسئولان مشکلات مطرح شده حل شد. به گزارش عصر همدان، پس از وقفه ای که در حرکت اتوبوس های نهاوند به سمت تهران به وجود آمد رانندگان و مسافران از مسئولان برای حل […]

پس از وجود مشکلاتی برای رانندگان اتوبوس های مسیر نهاوند به تهران با حضور آنها در فرمانداری شهرستان و برگزاری جلسه با مسئولان مشکلات مطرح شده حل شد.

به گزارش عصر همدان، پس از وقفه ای که در حرکت اتوبوس های نهاوند به سمت تهران به وجود آمد رانندگان و مسافران از مسئولان برای حل این‌ مشکل درخواست همکاری داشتند.

مالکان و رانندگان اتوبوس های نهاوند با حضور در فرمانداری این شهرستان از مسئولان خواستند به این موضوع رسیدگی و مشکل را حل کنند.

دو شب گذشته در پی نارضایتی جمعی از رانندگان و مالکان اتوبوس های نهاوند که اعلام کردند که اجازه نمی دهند اتوبوس های آنان در شهر ملایر مسافر پیاده یا سوار کنند و اگر این کار را انجام بدهند دچار مشکلاتی می شوند.

این در شرایطی است که نهاوند و ملایر داخل یک استان هستند و هر دو در مسیر راه تهران بنابراین مالکان و رانندگان اتوبوس های نهاوند از مسئولان ذی ربط خواستار پیگیری و رسیدگی به این مشکل شدند.

وحید صفدری رئیس اراده راهداری و حمل و نقل جاده ای نهاوند در خصوص آخرین وضعیت فعالیت ناوگان اتوبوسی شهرستان نهاوند گفت: به اطلاع همشهریان نهاوندی می رساند با عنایت به پیگیریهای صورت گرفته توسط فرمانداری شهرستان و به منظور بررسی و حل مشکلات رانندگان ناوگان اتوبوسی، جلسه ای در محل فرمانداری برگزار گردید و مسائل مربوطه بررسی شد.

وی ادامه داد: پس از بحث و تبادل نظر و طرح مشکلات توسط رانندگان موضوع پیگیری و مشکلات مرتفع شد و رانندگان همانند گذشته آماده ارائه خدمات به مسافرین محترم می باشند.

صفدری اظهار داشت: اینجانب به جهت مشکلاتی که دو شب گذشته در خصوص تردد مسافرین محترم به تهران اتفاق افتاد از مردم شریف شهرستان نهاوند پوزش می طلبم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=111676
  • دیدگاه‌ها برای مشکلات تردد اتوبوس های نهاوند به تهران حل شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.