• امروز : سه شنبه - ۱۹ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 9 July - 2024
0

مشارکت حداکثری در انتخابات نقطه قوت کشور است

  • کد خبر : 113620
  • 22 اردیبهشت 1400 - 11:11
مشارکت حداکثری در انتخابات نقطه قوت کشور است

نشست بصیرتی مربیان و هادیان سیاسی شهرستان کبودراهنگ با سخنرانی مسئول عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهید دستنبوه در سپاه شهرستان کبودراهنگ برگزار شد. به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام علی الفتی، مسئول عقیدتی سیاسی پدافند شهید دستنبوه با شاره به اهمیت انتخابات اظهار کرد: انتخابات پیش رو،با توجه به اینکه اولین انتخابات قرن بوده و […]

نشست بصیرتی مربیان و هادیان سیاسی شهرستان کبودراهنگ با سخنرانی مسئول عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهید دستنبوه در سپاه شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.

به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام علی الفتی، مسئول عقیدتی سیاسی پدافند شهید دستنبوه با شاره به اهمیت انتخابات اظهار کرد: انتخابات پیش رو،با توجه به اینکه اولین انتخابات قرن بوده و از طرفی نخستین انتخابات بعد از بیانیه گام دوم انقلاب مورد تاکید ولایت می باشد، اهمیت آن را دو چندان کرد است.

وی با اشاره به لزوم تزریق نیروی انقلابی به بدنه مدیریت کشور افزود : پیکره کشور پس از مشکلات عدیده ای که به لحاظ اقتصادی متحمل شده است نیاز به تزریق نیروی جدید و انقلابی داردو به این پیکره بایدروح جدیدی دمیده شود تا بسیاری از مشکلات اقتصادی که ناشی سومدیریت هاست بر طرف شود.

الفتی مهم ترین جایگاه مدیریت اجرایب کشور را قوه مجریه دانست و بیان کرد:مهم ترین جایگاه مدیریت کشور ریاست جمهوری است و این مسند بعد از ولایت با توجه به اختیاراتش بالاترین جایگاه است و باید کسی که در مسند این قوه تکیه میزند درد و مشکلات مردم را از نزدیک احساس کرده باشد.

مسئول عقیدتی سیاسی پدافند شهید دستنبوه با اشاره بر این که راه علاج مشکلات کشور قوی شدن است خاطر نشان کرد: اگر سیستم قوی اقتصادی وامنیتی داشته باشیم ریاست جمهوری جایگاه ویژه ای پیدا خواهد کرد و این هم نیاز به پشتوانه قوی مردمی دارد،که با مشارکت حل خواهد شد واگر پشتوانه مردمی نظام تقویت شود قدرت چانه زنی سیاسی و دیپلماسی هم تقویت خواهد شد و اگر میدان تقویت شد، دیپلماسی هم با اقتدار جلو خواهد رفت.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=113620
  • دیدگاه‌ها برای مشارکت حداکثری در انتخابات نقطه قوت کشور است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.