• امروز : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
3

مسیر ارتباطی بهار_لالجین بازگشایی شد

  • کد خبر : 76422
  • 31 تیر 1399 - 8:25
مسیر ارتباطی بهار_لالجین بازگشایی شد

طبق قولی که مسئولین در بازگشایی مسیر بهار – لالجین در طی ۲۰ روز داده بودند این مسیر عصر روز گذشته بازگشایی شد. به گزارش عصر همدان؛ راه‌آهن مواصلاتی شمال و شمال شرق به غرب کشور با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد تومان درحال انجام است که در این مسیر به استان همدان رسیده و […]

طبق قولی که مسئولین در بازگشایی مسیر بهار – لالجین در طی ۲۰ روز داده بودند این مسیر عصر روز گذشته بازگشایی شد.

به گزارش عصر همدان؛ راه‌آهن مواصلاتی شمال و شمال شرق به غرب کشور با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد تومان درحال انجام است که در این مسیر به استان همدان رسیده و قرار است به سنندج و نیز به کشور عراق ادامه داشته باشد که ایستگاه شانزدهم این راه آهن در نزدیکی لالجین، شهر جهانی سفال واقع شده است.

از ۹ تیرماه مسیر شهر لالجین از ورودی روستای دینارآباد از سمت بهار به‌دلیل ساخت و ساز راه ارتباطی قطار همدان- سنندج، مسدود شد و این درحالی بود که انسداد راه بهار- لالجین به‌صورت یک‌شبه و بدون اطلاع پیشین موجب سردرگمی مسافران، کارگران شهرک صنعتی لالجین و شهروندان این شهر و نارضایتی مردم شد.

حساسیت موضوع و مراجعات مکرر مردمی به مسئولان موجب شد تا دادستان لالجین، بخشدار و فرماندار حداقل روزانه یکبار از پیشرفت پروژه بازدید کرده و خواستار تسریع در روند اجرایی کار این پروژه شوند.

طبق قولی که پیمانکار پروژه و مسئولین داده بودند مقرر شده بود که در عرض ۲۰ روز یک لاین خاکی و بعد از ۴۵ روز لاین خاکی دیگر تحویل داده شود.

روز گذشته یعنی ۲۹ تیر ماه سررسید تحویل یک لاین خاکی از این مسیر بود که با اطلاع بخشدار لالجین این امر محقق شد و طبق اطلاعیه ای که عصر دیروز منتشر شد، بار دیگر این مسیر بازگشایی شد.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=76422
  • دیدگاه‌ها برای مسیر ارتباطی بهار_لالجین بازگشایی شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.