• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
4
استاندار همدان:

مسکن ملی در همدان سرعت گرفت

  • کد خبر : 202730
  • 10 آبان 1402 - 7:30
مسکن ملی در  همدان سرعت گرفت
استاندار همدان گفت: کار ساخت و ساز مسکن ملی در استان همدان شکل گرفته و به سرعت در حال انجام است.

به گزارش عصر همدان؛ شامگاه سه شنبه علیرضا قاسمی فرزاد در شورای تامین مسکن استان همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه برای همه شهرهای شهرستان همدان زمین کافی برای ساخت مسکن ملی،  تامین شده است.

وی افزود: مسکن ملی در تعدادی از شهرها سیر مراحل تکمیلی را طی می‌کند و کار واگذاری آنها در حال انجام است.

استاندار همدان تاکید کرد: کار ساخت و ساز در استان همدان شکل گرفته و به سرعت در حال انجام است.

قاسمی فرزاد درخصوص بافت‌های فرسوده در شهر، گفت: در استان، هفت شهر در زمره محلاتی هستند که می‌توانند از تشویقات ۱۹ گانه ساخت بافت فرسوده بهره‌مند شوند و این تشویق‌های ۱۹ گانه ظرفیت بسیار خوبی را در اختیار مردم و فعالان ساخت و ساز قرار می‌دهد که بافت‌های فرسوده را در این هفت نقطه شهری بازسازی کنند.

وی با بیان اینکه توافقات اسناد تقریبا نهایی شده، سند به‌نام دولت منتقل شده است و سیر مراحل قانونی را طی می‌کند، افزود: واحدهای مسکن مهر که سال‌ها بلاتکلیف بودند، تعیین تکلیف شده و واگذاری به متقاضیان در حال انجام است.

استاندار همدان در خصوص ساخت مساکن روستایی، تصریح کرد: با گزارش فرمانداران مشخص شد که ساخت مسکن مهر روستایی نیز با اقدامات قابل پسند و با سرعت خوبی در حال پیشروی است.

قاسمی فرزاد ادامه داد: در شهرستان‌ها نیز با توجه اظهارات فرمانداران، اقدامات قابل قبولی انجام شده و این حاکی از آن است که همه کسانی که متقاضی مسکن بوده و ثبت‌نام کرده‌اند تعیین تکلیف شده‌اند.

وی با بیان اینکه فعلاً آمار ثبت‌نامی‌ها بطور دقیق مشخص نیست، خاطرنشان کرد:  آنچه که بطور قطعیت می‌توان گفت، افراد برای تعیین تکلیف، نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

استاندار همدان با اشاره به طرح جوانی جمعیت، عنوان کرد:  تامین زمین برای متقاضیانی که فرزند سوم آنها از ۲۸ آبان ۱۴۰۰ متولد شده‌اند، مشمول قانون جوانی جمعیت شده و یک قطعه زمین به آنها تحویل داده می‌شود.

قاسمی فرزاد یادآور شد: در شهرهای استان، پیش‌بینی لازم برای قانون جوانی جمعیت دیده شده و یا در شرف انجام است.

وی در پایان اذعان داشت: به مجرد تامین و تحویل منازل، آمار دقیق متقاضیان نیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=202730
  • دیدگاه‌ها برای مسکن ملی در همدان سرعت گرفت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.