• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
2

مسابقه شورانشین‌های تویسرکان برای کنار زدن رأی مردم!/ رئیس و نایب رئیس شورای شهر تویسرکان استفعا دادند

  • کد خبر : 182986
  • 11 اردیبهشت 1402 - 9:00
مسابقه شورانشین‌های تویسرکان برای کنار زدن رأی مردم!/ رئیس و نایب رئیس شورای شهر تویسرکان استفعا دادند

مسابقه استعفای رئیس و نایب رئیس شورای تویسرکان، سبب دل نگرانی مردم شده؛ اینکه هنوز بسیاری از مسایل مربوط به شورا را پاسخ نداده عزم رفتن کرده اند! به گزارش خبرنگار عصرهمدان؛ بعد از استعفای رسانه ای علی اشرف پیری که البته هنوز در صحن شورا مطرح شده، شنیدیم که حسین بابایی دیگر عضو شورا […]

مسابقه استعفای رئیس و نایب رئیس شورای تویسرکان، سبب دل نگرانی مردم شده؛ اینکه هنوز بسیاری از مسایل مربوط به شورا را پاسخ نداده عزم رفتن کرده اند!

به گزارش خبرنگار عصرهمدان؛ بعد از استعفای رسانه ای علی اشرف پیری که البته هنوز در صحن شورا مطرح شده، شنیدیم که حسین بابایی دیگر عضو شورا هم بنا بر استعفا گذاشته و قرار است فردا در جلسه شورا موضوع استعفای این دو به رأی گذاشته شود.

استعفای رئیس و نایب رئیس شورای پر حاشیه شهرمان آن هم برای حضور در انتخابات مجلس سبب دل نگرانی مردم شده؛ اینکه هنوز بسیاری از مسایل مربوط به شورا را پاسخ نداده عزم رفتن کرده اند!

نخست آن که؛ اگر اینان مدافع شفاف سازی هستند و مردم را غریبه نمی پندارند به صورت رسمی دلیل رفتن علی اکبر پیری و محمد خزایی دو عضو اصلی شورا را برای مردم نجیب شهر بگویند.

دوم؛ ماجرای مجید حمیدی و دستور به برکناری او از شورای شهر با حکم قضایی چه بوده؟

سوم؛ دلیل بازداشت عضو دیگر شورای شهر چه؟

مگر نه این که سودای نمایندگی در سر می پرورانید، آیا اگر روزی روزگاری به مجلس راه یافتید با این نگفتن ها و عدم شفاف سازی ها، ما مردم می توانیم به شما اعتماد کنیم که موافق شفافیت آراء نمایندگان در مجلس هستید؟

مهم‌تر آن که روشن پاسخ دهید شما که امروز با استعفایتان از شورا برای مجلس خیز برداشته اید، اگر فردا روزی سمت و جایگاه بالاتری به شما پیشنهاد شود، آیا آن روز هم به مانند امروز پشت به رأی مردم کرده و برای تصاحب آن مسئولیت، از نمایندگی استعفا می دهید؟

آیا آن روز نیز به مانند امروز با کنار رفتن از نمایندگی اعتماد مردم را زیرسوال نمی برید؟

برای تنویر افکار عمومی هم که شده یک بار شفاف و بدون بازی با کلمات جوابیه رسمی و متقن بدهید تا منتشر شود.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=182986
  • دیدگاه‌ها برای مسابقه شورانشین‌های تویسرکان برای کنار زدن رأی مردم!/ رئیس و نایب رئیس شورای شهر تویسرکان استفعا دادند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.